Announcement

Collapse
No announcement yet.

crossfaders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crossfaders

Hallo ik heb via de webshop een mixer gekocht en de crossfaders werken voor geen meter weet iemand misschien hoe dat komt ?

Om welk mengpaneel gaat het?

Comment

American Audio Q-D5 MKII DJ mixer

2 kanaals basic battle mixer met leuke en handige functies zoals Q start, optische crossfader en 100% cut. Ideaal voor de beginnende scratch DJ.

had deze speciaal gekocht omdat ik wou beginnen met scratche maar hij werkt totaal niet als ik me crossfader hellemaal zowat links heb hoor ik geluid nog uit rechter draaitafel

Comment

Mmm vreemd, Je hebt alles goed aangesloten. Zoals je boxen uit de master enz? Of heb je een koptelefoon op? Dan moet je het eens over je master van je mengpaneel beluisteren. En kan zijn dat de '''voorluisterfunctie'' dan aanstaat op je mengpaneel. Dat je dan al het geluid hoort via je koptelefoon, en dan maakt het niet uit hoe de crossfader staat.

Comment

heb helemaal nog geen koptelefoons haha. maarja vind wel raar want kan nu niet scratche

Comment

Hoor je wel verschil in het volume dermate je de crossfader verzet?

Je geeft aan dat je het hebt over crossfaderS maar ik zie er maar 1?

Comment

ja bedoel crossfader ! alleen als ik hem echt aan de andere kant heb hoor je pas verschil

Comment

meestal zit er een klein knopje ergens op de mixer waar je de baan van de fader kunt veranderen. Zo kun je hem instellen van geleidelijk overgaan tot in eens overgaan. Weet niet of het op deze mixer zit. Kan op de achterkant langs de fader zitten of misschien voorop?

Comment

ik denk dat je de crossfader anders moet instellen

Comment

met dat knopje ja waar ik het over had:P
                    Weet iemand anders waar dat op dit model zit?

Comment

Originally posted by Handleiding
                      Crossfader curve adjustment- This rotary knob is used to change the way the crossfader will operate. The crossfader can operate in three different modes, NORMAL CURVE, QUICK CURVE and any variation of the two. (Quick Curve usually used for crabbing).
                      En die zit vooraan op je mixer.

Comment

als ik de crossfader heb staan op de plek waar ik de rooie leen heb getekent hoor je nog het geluid zo hard als ik hem helemaal op rechts heb staan !

Comment

Helemaal op de voorzijde van je mengpaneel (dus de kant waar je met je buik bijna tegenaan staat als je normaal staat te draaien) zitten een paar draaiknoppen en wat drukknoppen.

Met een beetje pech brandt het lampje bij de tweede drukknop (de middelste drukknop). Wanneer die ook brandt, druk hem dan eens in (lampje gaat uit) en probeer het dan nog eens. ;)

Comment

middelste knop staat niet aan ?

Comment

En één van de andere knoppen op de voorzijde?

Comment

Working...
                              X