Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Mixer

Je raad het al.... Ik ben opzoek naar een nieuwe mixer.
    Nu heb ik zelf al de nodige research gedaan maar ik kom er niet helemaal uit en wil jullie om raad vragen aangezien hier toch een aantal experts aanwezig zijn.

Ben nu al een tijdje aan het draaien en heb dit altijd gedaan met de Reloop RMX-30. Zeer tevreden, wil echter graag naar een club mixer met het volgende eisenpakket :

- Er moeten effecten aanwezig zijn.
    - De mixer mag maximaal €300,- kosten.
    - Het liefste heb ik een donkere kleur mixer ( geen wit dus )

Weet niet of ik nu een beetje veel vraag voor het geld wat ik hieraan uit wil geven. Als er iets duurdere opties zijn ( waarmee ik bedoel geen 100 euro boven mijn budget ) dan wil ik hier ook nog over nadenken.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

We hebben nog een showroom-model staan van de Numark 5000FX. Past precies in je budget, heeft alles wat je wenst en heeft een overzichtelijke effectenmodule met jogwheel.

Heeft een paar kleine krasjes, maar daar is de prijs dan ook naar :) Een mooie gelegenheid om een leuke mixer in bezit te krijgen die niet alleen overzichtelijk is, maar waar je ook veel mee kan.

Comment

Hoi Rick,

Super bedankt voor de snelle reactie, ik vraag me echter de volgende dingen af.

- Zit er nog gewoon garantie op het product ?
      - Werkt die effectenmodule met jogwheel ( aangezien je dit eigenlijk nooit op een mixer ziet )
      - Hoe is het gesteld met de faders van een Numark mixer, van de reloop ben ik gewend dat ze erg soepel zijn. Deze bevallen me ook super.

Volgens mij heb ik ook niet al te lang de tijd om te beslissen aangezien er maar 1 op voorraad is.

Comment

Zoals de specificaties zeggen krijg je er een jaar garantie op, dus die maken we dan ook waar. :D

Over de effectenmodule, de jog is zo te zien bedoeld om de pitch te veranderen van het effect waar je mee bezig bent. Ik denk dat je er ook snel achter komt wat het precies doet als je er een kwartiertje mee gespeeld hebt, heb de mixer nog niet in m'n handen gehad verder. ;)

Hiernaast weet ik niet hoe het precies met de faders zit. Ze zijn uiteraard wel eens gebruikt geweest dus in ieder geval zijn ze na al die tijd nog steeds kraakvrij. ;)

Comment

Ik kom komende woensdag even langs vanuit Limburg. Hele trip maar wil toch even kijken naar de mogelijkheden.

Comment

Top, mocht je nog specifieke mixers of andere producten hebben die je wilt bekijken en/of uittesten, geef het dan van tevoren even aan (mailtje/belletje helpdesk), dan zetten we die voor je klaar. ;)

Comment

ik vroeg hier tijdje terug ook om ong zon mixer en mij werd de behringer ddm4000 aanbevolen. gekocht en bevalt prima!

Comment

Working...
              X