Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een apparaat dat..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zoek een apparaat dat..

Beste leden,

ik had een vraag waar ik maar geen antwoord op kon vinden, dus hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Ik heb sinds kort een mooie computer op me bureau om muziek te maken en verderop me bureau staat me dj set van Pioneer. Nou heb ik alleen nog mooie speakers nodig (studio speakers) En heb oog op 1 van de KRK, maar dan is mijn vraag..

Ik wil graag me krk's gebruiken voor zowel mijn dj set als voor me computer.. Is er een soort van aparaat op markt die aan mijn eisen kan voldoen? Zodat ik kan switchen zonder dat ik elke keer de kabels moet trekken uit me mixer en dan weer in me pc doen.

Ik hoop dat het duidelijk is waar ik naar zoek.

Alvast bedankt,

Thomas

Behringer MX 882 zone mixer. :)

Verschillende kanalen, je kan zelf bepalen of het een in- of uitgang wordt. :) Ook lekker compact.

Comment

Hey Rick, dat ziet er goed uit!

En qua kabels, moet daar nog wat van gekocht worden? Er moet natuurlijk wel een kabel uit die Behringer naar me pc gaan en ook me Mixer in van me DJM 800!

Top voor je snelle reactie

Comment

Dit Behringer kastje heeft XLR in- en uitgangen, die zou ik ook zeker gebruiken omdat je dan werkt met een gebalanceerd signaal. Voor je DJM 800 is dat geen probleem, voor je KRK's ook niet, alleen voor je PC misschien. ;) Gebruik je een externe audio-interface of niet?

Comment

Nee, ik gebruik nog geen ezterne audio-interface. Heb er wel over na zitten denken, maar tot dusver nog niet nodig gehad omdat ik mixtapes opneem door middel van een (ben de naam kwijt) Jack kabel in me DJM 800 rec ingang naar me Line in achterin me PC.

Kan ik beter wel voor externe audio-interface gaan dan in het geval met aansluiten naar me PC?

Comment

Je kunt eventueel wel de aansluiting van je PC gebruiken, maar dat is wel storingsgevoeliger omdat soms de groene audioplug (3.5mm jackplug) wel eens begint te kraken e.d.

En ik denk maar zo, als je dan toch een setje nette monitoren wilt kopen, mag er ook een nette audio-interface achter. :) Net als dat je ook een flinke motor in je dure BMW wilt. :D

Comment

Dan neem ik jouw advies aan! Ga er even achter aan... Kan je nog 1 ding voor me doen? Wat is nou een een nette audio interface die jij mij aanraadt?

Comment

Wat wil je er aan uitgeven? ;)

Ik ben zelf wel gecharmeerd van de Lexicon I-Onix U22. Ziet er erg netjes uit, kan eenvoudig tussen toetsenbord en scherm geplaatst worden en heeft een flinke volumeknop + LED-display om het volume aan te geven. Daarnaast heb je nog voldoende mogelijkheden om op te nemen ook. ;)

Comment

Uhmn haha, hij is wel erg mooi die Lexicon I-Onix U22.. Maar wel prijzig naar mijn mening voor alleen kraakhelder geluid van me pc. (ik geef toe het is wel nodig, en zeker als je al dure speakers neemt) Maar ook gezien de kosten van de krk's. Zou het mooi zijn als er een toppertje is tussen de 100 en 200 euro..

Comment

Misschien is dit setje dan iets, kan je nog het volume eenvoudig bedienen ook. :)

Comment

Ziet er zeker goed uit en 100 euro goedkoper.

Hartstikke bedankt man, nog even een maandje wachten tot het geld allemaal goed zit. (Maakt verder niet uit want behringer is pas over 3weken bij jullie binnen) Je krijgt een mooie foto van me met het totaal overzicht!

Dankjewel gozer!

Comment

No problemo, foto's zien we graag verschijnen. ;)

Comment

Working...
                        X