Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe set aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe set aanschaffen

Hallo DJ'S ,

Ik wil graag boxen gaan aanschaffen omdat ik nou met een maatje ga draaien maar later toch alleen wil gaan draaien op feestjes.

Nou wil ik boxen gaan kopen die vanaf 250 WATT zijn tot 600 WATT voor niet meer dan 100 euro per speakers kost.
    Daarbij wil ik ook een versterker van 200 WATT erbij kopen , niet duurder dan 80 euro als het mogelijk is!

Statieven zou ook handig zijn , niet voor teveel geld maar voor goede kwaliteit.

Zouden jullie mij kunnen helpen om een mooi setje samen te stellen?

Mvg Ricardo

Niet kijken naar achterlijk hoge wattages Spl (in decibel) zegt veel meer.

Comment

Bedankt maar daar heb ik niet zoveel aan , help me alsjeblieft een mooi setje te maken.

Zet desnoods bij elk product een link bij!

Mvg

Comment

Ten eerste is de tip wel degelijk een goede: je zit je blind te staren op een niets zeggend iets.
        Ten Tweede: niet heel lastig om zelf te kijken wat je kan krijgen voor je budget in de online winkel...
        Ten Derde: ja er zin wat dingen te krijgen voor jouw budget .... maar verwacht er geen wonderen van... voor jouw budget kan je geen vette house feesten voor 100 man organiseren... max. 50 is realistischer

Voor 100 euro kan je nog wel een speaker regelen... een versterker voor max. 80 Euro kan je (nieuw in ieder geval) vergeten.

Eerste tip: spaar door en vergroot je budget, dan kan je namelijk iets kopen wat beter is, beter klinkt en het beter doet en waar je dus veel meer aan hebt op lange termijn.

Mocht je toch direct willen kopen dan zou ik binnen jouw budget (want persoonlijk zou ik het NOOIT doen, zie eerste tip) DAP MC-15 Speakers

Statieven.. wederom.. binnen jouw budget... Stands.pl BOX3

succes ermee

Comment

Ik vind dat je een beetje in de wolken zit qua aantal wattages(terwijl je naar SPL moet kijken).
          Met jouw budget, alleen de speakers, zal je uitkomen wat zassie voorschoof, de DAP MC-15, als je er hier 2 van hebt, zal je hooguit 50 man inderdaad aankunnen.

De versterker gaat helemaal lastig worden, wat nog qua vermogen kan is een budget Koolsound versterkertje.:http://www.bax-shop.nl/tot-e-400-/ko...t-details.html

Misschien slim om 2e hands budget apparatuur af te gaan?
          Je kan evt. op marktplaats kijken of er een zelfde soort setje op staat, aldan wel gebruikt, voor minder.

Comment

Goedemorgen,

Met het budget dat je aangeeft is inderdaad niet zo super veel te doen. Ik heb even wat in de shop geneusd en wat samen gesteld.

1x http://www.bax-shop.nl/tot-e-400-/ko...t-details.html
            2x http://www.bax-shop.nl/tot-e-200-/da...t-details.html
            2x http://www.bax-shop.nl/speakerkabels...t-details.html
            2x http://www.bax-shop.nl/luidspreker-s...t-details.html

Dit is het complete set. Dus met kabels en statieven. Maar je moet niet veel verwachten van zo een set. Het is immers erg budget.

Ik denk dat het verstandig is om even wat door te sparen en bv twee leuke actief top's te kopen, maar dat is helemaal aan jouw.

Comment

Hardstyle ik wil ook voor 50 man kunnen draaien , dat zou perfect zijn.
              En inderdaad ik ben ondertussen ook aan het zoeken op marktplaats 2e hands en daar staat wel wat mooi's tussen voor mooi prijsje.

Zassie even terug komen op jou reactie , statieven zijn perfect en die boxen ook.
              Ik zal even rond gaan kijken en dan een setje samenstellen.

Hebben jullie nog meer tips / informatie , dan kun je altijd een mooi setje neerzetten want ik wil graag weten hoe jullie erover denken!

Voor 50 a 70 man ongeveer.

Mvg

Comment

Ik heb net een setje gepost boven de post :) heb je volgens mij over het hoofd gezien ;-)

Comment

DJ - Walter , bedankt voor je reactie.

Maar het is een mooi setje van niet teveel geld , maar voor hoeveel man zou je daarmee kunnen draaien?

Mvg

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                    Ik heb net een setje gepost boven de post :) heb je volgens mij over het hoofd gezien ;-)
                    Jaa sorry DJ - Walter ik was andere reactie aan het typen!:D

Comment

Originally posted by DJ-Ricardo View Post
                      DJ - Walter , bedankt voor je reactie.

Maar het is een mooi setje van niet teveel geld , maar voor hoeveel man zou je daarmee kunnen draaien?

Mvg

Zou iemand deze vraag kunnen beantwoorden???

Comment

Je zou daar tot 50 man mee moeten doen. Maar dan meer aan de trand van dat mensen er gewoon door heen kunnen praten en elkaar nog kunnen verstaan.

Als mensen over dit topic lezen en ze willen wat beantwoorden doen ze dat van zelf wel hoor :)

Comment

Okee maar als je er een kleine subwoofer bij koopt voor de bass zou je er dan wel bovenuit komen , of moet je echt 2 subwoofers hebben voor 2 speakers?
                          Of is 1 subwoofer ook een mogelijkheid voor 2 speakers?

Want ik wil wel gaan draaien voor 50 man maar dan wil ik er wel bovenuit komen als het zou moeten!
                          Dat ze bij elkaar in de oor moeten praten omdat het geluid hard staat!!

Mvg DJ -Ricardo

Comment

als je dat wil zal je toch je budget aanzienlijk moeten vergroten, want dan heb je speakers met heel wat SPL nodig en/of aardige subwoofers.. en dat ga je zeker niet redden met 100 euro per speaker... 200-300 is dan realistischer

Comment

Okee , ik zal het helemaal uitleggen wat ik wil / doe!

Sinds 2 maanden heb ik gear aangeschaft , ik ben nu van plan om samen met een maat te gaan draaien op feestjes.
                              Al het geld wat ik daarmee verdien geef ik uit aan die nieuwe set met boxen , statieven!
                              Dus ik zou bijvoorbeeld ook speakers van 250 euro per stuk kunnen kopen maar dat wil ik niet omdat ik eerste tijd wil kijken of ik er plezier in blijf hebben.
                              Eerst klein beginnen en daarna uitbreiden...

Nog informatie / tips? ALTIJD WELKOM

Comment

Working...
                              X