Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Leuk setje, echter zou ik die MC-12's de deur uit doen... die passen er niet zo bij ;)
Kun je beter een beetje budget bijleggen en een stel deftige subjes kopen voor onder je Mackies.
Ziet er zeker netjes uit!
Ik zou ook gaan voor een paar subjes.
Alleen de indeling van je case met cd-spelers en mengtafel lijkt me iets minder handig...
maar dat kan ook zijn omdat ik gewend ben dat het bedieningspanneel van m'n cd speler boven m'n mengtafel zit :wink:
Mc's gewoon laten staan, inderdaad een setje subs bij je mackie's.
De Mc's kan je altijd buiten op een braderie of zo eens weg zetten.
Zou ze persoonlijk de deur uitdoen, vind het een beetje de zwakke schakel in de hele set, die overigens voor de rest keurig is. En zulke krachtpatsers zijn het niet, om een redelijke braderie van geluid te voorzien. ;)
Zou ze liever inruilen voor een stel leuke subjes.
Dat had je al aangegeven, Rick, echter zijn dit soort setjes met een simpel case-je met cd speler en versterker gewild als het gaat om muziekverzorging bij een stand, ik had het dus niet of een gehele braderie want dat voldoet de hele set niet eens. Maar het weg doen van spullen is niet altijd zo maar de verstandigste keuze. Vaak als je net iets weg hebt gedaan komt er ergens vraag naar.......
Maar het is aan de TS om zijn keuzes te maken.
2 leuke 15" subs zouden de mackies zeker niet mistaan :D
Echter zou ik eerst even overwegen of je het waard vind om je setje MC-12 weg te doen, want gezien het feit dat we met een liefhebber te maken hebben zal je er ook wel een hoop emotionele waarde in stoppen. Ik zou deze lekker achter de hand houden als snelle verhuur set ;)
Comment