Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een schema van de ART 600 as basspeaker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een schema van de ART 600 as basspeaker

de eerste dingen komen er al weer aan de eerste redelijk aanneembare speculaties zijn er al weer

voor de zomerhit van 2005!!!!

een nummer die ik nu veel tegenkom

carolina marquez - killer song

(eigen mening: leuk maar niet DE zomerhit van 2005)

Dat vindt ik nou juist helemaal geen lekker nummer, eingenlijk helemaal niet zo,n goede remix, ik vindt die vocals erg naar. zonder die vocals zou het een stuk beter klinken, maar dat is mijn mening.

Wat ik een erg lekkere plaat vindt zelf heb ik hem al enige tijd in m,n platen koffer zitten, maar hoor hem nu heel veel op de radio Studio B - I See Girls.

Alleen de Vinyl versie is wel tien keer beter dan de radio edit.

Dat zou best wel een Zomerhit kunnen worden, alleen ze moeten hem niet al te veel draaien op de radio want dan wordt het gewoon weer een uitgescheten nummer bij het uitgaans publiek.

Comment

Ik heb het nummer ff opgezocht, en als DAT (carolina marquez - killer song) een zomerhit wordt, eet ik heel mijn platencollectie op !! :D
      (het is nog een oud nummer ook, het zat in de film "Kill Bill")

Comment

idd heb er al een aantal remixen van

vindt m ook niet top maar word getipt maar ik denk zelf ook niet

@kone

Studio B - I See Girls.

ken ik nog niet voeg me maar eens toe op msn heb ik ook nog wel wat voor je ;)

@all

nee ik ben geen share gast voeg me daarom ook niet toe je krijgt toch niets!!

Comment

Ok dan, Heb je toegevoegd zie wel waneer ik je spreek. :)

Groetjes.

Comment

....en toch geloof ik ook ergens dat "The Killer Song" wel eens een van de zomerhits zou kunnen worden dit jaar. De tweede single van het Kill Bill album-soundtrack (wat nu pas echt in de populariteit komt) "I shot you down" van Audio Bullys belooft ook een hitje te gaan worden in het clubcircuit.

Ook leuk, voor de mensen die van commerciele trance deuntjes houden; "Everything you need" van Cascada.

De echte grote zomerknaller ontstaat meestal rond de middelandse zee, en wordt dan "meegenomen" naar nederland. Dus ik denk dat die pas halverwege de vakantietijd hier opduikt.

@kone;
            I see Girls is een heerlijk nummer.... 8)

Comment

De killer song is toch wel de slechtste plaat van Carolina Marquez die ik ooit gehoord heb. Had best een goed nummer kunnen worden, jammer dat het zo slecht is uitgevoerd.

Wellicht houd Jump van de Sunclub het nog een tijdje uit.

Comment

Die "the Killers song" zou m best kunnen worden, wat ik niet hoop :wink:

Doe mij dan maar die van de Audio Bullys waar Stephanie! het over had, heerlijk nummer :D

Jump van sunclub houd het zekers te weten nog wel een tijdje uit :wink:

p.s. cool topic trouwens :!:

Comment

draai benjamin bates >> whole
                  mega nr :!:

gewoon zorg dat dat de zomerhit wordt

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    "I shot you down" van Audio Bullys belooft ook een hitje te gaan worden in het clubcircuit.
                    Helemaal mee eens Dat is ook een lekkertje hoor. heb hem helaas nog niet in m,n collectie.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                      De killer song is toch wel de slechtste plaat van Carolina Marquez die ik ooit gehoord heb. Had best een goed nummer kunnen worden, jammer dat het zo slecht is uitgevoerd.

Wellicht houd Jump van de Sunclub het nog een tijdje uit.
                      nee jump is te vroeg ;)

Comment

Audio Bullies - Shot You Down maakt volgens mij een zeer goede kans, het is gewoon een zalig nummer en ik ga hem zeker halen!

In België wordt Shameboy - Rechoque groter en groter en het is gewoon één van die nummers die prachtig zijn, de status gedurende de zomer zal zoiets zijn als Alter Ego - Rocker vorig jaar.

Comment

is idd leuk maar heeft het net niet

Comment

summer hit 2005

Wat dachten jullie van:

Southside spinners - lovestruck 2005

Die doet het momenteel erg goed, ik denk ook wel dat die een tijdje blijft hangen.

Het is ook gewoon een super lekker nummer! 8)

Comment

nee heeft het ook niet hij blijft niet hangen!

zo'n nummer moet ook een dansje bij zitten anders wordt het al weer niets denk ik

denk maar aan al onze oudere nummers zaten overal dansjes bij :x :cry:

Comment

Working...
                              X