Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een schema van de ART 600 as basspeaker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

die Akcent - kylie zou het erg ver kunnen gaan schoppen!!

Ik vind het een erg lekker nummer 8)

Comment

hot banditosz - shacke your balala

hou die aub beter in de gaten ;)

Comment

zie trouwens net dan T-Nuzz m ook al heeft gepost...
        sorry
        Een maand geleden idd :lol: :lol:

Die andere blijft ook leuk trouwens: Glücklich

Is alleen Duits :cry:

Comment

Originally posted by marcello
          hot banditosz - shacke your balala

hou die aub beter in de gaten ;)
          Waar kunnen we die in de gaten houden? Google geeft nix aan!

Comment

kom op effe zoeken ;)

Comment

heren heren en dames ik denk dat we zomerhit loos blijven dit jaar het blijft enkel nog maar bij leuke zomerse nummers!

Comment

Zal ook wel met het weer te maken hebbe. Ze beloven al weken goed weer, maar het is ook al weken niet boven de 25 graden geweest...

Inderdaad Marcel, zomerhits zullen we uitblijven dit jaar.

Comment

Starstylers - Keep on moving, Double Nation - move your love

Geen grote hits, maar wel erg lekker

Comment

Mijn tip.....die geen zomerhit zal worden maar wel errug lekker is;

Bon Bon Suena - Freddy Fader

Comment

.
                      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:41.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                        ik denk dat Akcent - Kylie toch wel de grootste klapper is, hij heeft een tijdje hoog gestaan in The Interactive Charts op TMF, en hij wordt veel gedraait, en toegegeven: hij is toch best goed?
                        meeneens :wink:

Comment

In de scenes waar ik DJ is de zomerhit momenteel:

Combichrist - This sh*t wil fuck you up

Nee, dat zijn geen spelfouten, zo staat het ook op de CD.
                          Het is een lomp stuk industrial waarmee je The Prodigy en Chemical Brothers uit het water kan knallen. Heel lekker nummer. Zo plat als een dubbeltje, en snoeihard. Alto's, goth's, danceliefhebbers, iedereen gaat er hard op.

Combichrist is sowieso lekker als je van hardstyle of trage hardcore houdt. Het beukt als een tierelier.

Comment

@ krat
                            tyfus dat is egt een goeie plaat lkkr om op te beuken ik wist helemaal niet dat dit ook gothic muziek was en dat deze muziek niet meer te vinden is. weet je mesgien nog meer van dat soort platen?

Comment

Ik heb mappen en kasten vol met dit spul, en het wordt gewoon nog steeds gemaakt hoor. Dat Combichrist nummer is net een paar maanden uit. Dit genre is langzaamaan ook steeds populairder aan het worden. Het sijpelt al door naar de mainstream underground. Ik denk dat sommige bands in de toekomst kunnen gaan doorbreken. Dit spul heeft enorme impact op dansvloeren!

In Nederland is het alleen heel moeilijk te krijgen, omdat de fans van het genre het rechtstreeks in Duitsland bestellen, en dat is dan zo goedkoop dat weinig winkels het in hun assortiment opnemen. Ik ken twee winkels die het verkopen. Dat zijn Boudisque in Amsterdam (kijk in de bakken Gothic/Wave), en Lalaland in Den Haag.

Als het om online bestellen gaat is www.infrarot.de een hele goeie handel.

Ik geef je even wat namen om te downloaden/uit te checken"

Grendel, Xotox, VNV Nation, Covenant, 8khz mono, Glis, Unter null, Feindflug, Cyborg attack, Shnarph!, Greyhound, Tactical sekt, Violent Entity, Converter, Suicide Commando, Spetsnaz, Accessory.

Genre aanduidingen: EBM (Electronic Body Music), Industrial, Dark electro.

Comment

Originally posted by djkrat
                                Ik heb mappen en kasten vol met dit spul, en het wordt gewoon nog steeds gemaakt hoor. Dat Combichrist nummer is net een paar maanden uit. Dit genre is langzaamaan ook steeds populairder aan het worden. Het sijpelt al door naar de mainstream underground. Ik denk dat sommige bands in de toekomst kunnen gaan doorbreken. Dit spul heeft enorme impact op dansvloeren!

In Nederland is het alleen heel moeilijk te krijgen, omdat de fans van het genre het rechtstreeks in Duitsland bestellen, en dat is dan zo goedkoop dat weinig winkels het in hun assortiment opnemen. Ik ken twee winkels die het verkopen. Dat zijn Boudisque in Amsterdam (kijk in de bakken Gothic/Wave), en Lalaland in Den Haag.

Als het om online bestellen gaat is www.infrarot.de een hele goeie handel.

Ik geef je even wat namen om te downloaden/uit te checken"

Grendel, Xotox, VNV Nation, Covenant, 8khz mono, Glis, Unter null, Feindflug, Cyborg attack, Shnarph!, Greyhound, Tactical sekt, Violent Entity, Converter, Suicide Commando, Spetsnaz, Accessory.

Genre aanduidingen: EBM (Electronic Body Music), Industrial, Dark electro.
                                k thx ik wist wel dat rockbands in sacndinivie erg bekend werden maar niet dat ook op house gebied wist ik hiervan nix :oops: :P

Comment

Working...
                                X