Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ik denk dat Akcent - Kylie toch wel de grootste klapper is, hij heeft een tijdje hoog gestaan in The Interactive Charts op TMF, en hij wordt veel gedraait, en toegegeven: hij is toch best goed?
Nee, dat zijn geen spelfouten, zo staat het ook op de CD.
Het is een lomp stuk industrial waarmee je The Prodigy en Chemical Brothers uit het water kan knallen. Heel lekker nummer. Zo plat als een dubbeltje, en snoeihard. Alto's, goth's, danceliefhebbers, iedereen gaat er hard op.
Combichrist is sowieso lekker als je van hardstyle of trage hardcore houdt. Het beukt als een tierelier.
@ krat
tyfus dat is egt een goeie plaat lkkr om op te beuken ik wist helemaal niet dat dit ook gothic muziek was en dat deze muziek niet meer te vinden is. weet je mesgien nog meer van dat soort platen?
Ik heb mappen en kasten vol met dit spul, en het wordt gewoon nog steeds gemaakt hoor. Dat Combichrist nummer is net een paar maanden uit. Dit genre is langzaamaan ook steeds populairder aan het worden. Het sijpelt al door naar de mainstream underground. Ik denk dat sommige bands in de toekomst kunnen gaan doorbreken. Dit spul heeft enorme impact op dansvloeren!
In Nederland is het alleen heel moeilijk te krijgen, omdat de fans van het genre het rechtstreeks in Duitsland bestellen, en dat is dan zo goedkoop dat weinig winkels het in hun assortiment opnemen. Ik ken twee winkels die het verkopen. Dat zijn Boudisque in Amsterdam (kijk in de bakken Gothic/Wave), en Lalaland in Den Haag.
Als het om online bestellen gaat is www.infrarot.de een hele goeie handel.
Ik geef je even wat namen om te downloaden/uit te checken"
Ik heb mappen en kasten vol met dit spul, en het wordt gewoon nog steeds gemaakt hoor. Dat Combichrist nummer is net een paar maanden uit. Dit genre is langzaamaan ook steeds populairder aan het worden. Het sijpelt al door naar de mainstream underground. Ik denk dat sommige bands in de toekomst kunnen gaan doorbreken. Dit spul heeft enorme impact op dansvloeren!
In Nederland is het alleen heel moeilijk te krijgen, omdat de fans van het genre het rechtstreeks in Duitsland bestellen, en dat is dan zo goedkoop dat weinig winkels het in hun assortiment opnemen. Ik ken twee winkels die het verkopen. Dat zijn Boudisque in Amsterdam (kijk in de bakken Gothic/Wave), en Lalaland in Den Haag.
Als het om online bestellen gaat is www.infrarot.de een hele goeie handel.
Ik geef je even wat namen om te downloaden/uit te checken"
Comment