Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crossover Probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crossover Probleem

LIVE-SETJE @ HARD-RADIO-HOLLAND

Ben benieuwd..

ene oh ja btw,, geen opmerking over 1 fout.. ik geef toe dat er 1 verkeerd in zit,, de bmp's verkeerd ingeschat :oops: :oops:

Vote meteen ff aub @ http://www.djguide.nl/djinfo.p?djid=1279

Klinkt goed!

nogmaals: Ga zo door :wink:

Niet mijn stijl dus ik zal het wel bij het verkeerde eind hebben :wink:
    Ik vond het wel fijn klinken!

Comment

Sorry maar volgens mij hoor ik niet een overgang die helemaal lekker klinkt. De meeste overgangen zijn ronduit slecht.

Tip: je kunt altijd bijsturen nietwaar?

Comment

You're right T-Nuzz het viel mij ook op tis niet 1 maar meerdere overgangen die niet geheel lekker lopen!

Comment

Re: DJ RogerP LIVE-SETje (SHORT)

Ik zou als ik jou was inderdaad nog maar veel gaan oefenen, want (T-Nuzz zei het ook al) de overgangen zijn niet echt goed te noemen. Je laat de platen ook veel te lang doorlopen bij de overgangen, probeer dat te voorkomen.

Comment

Beste mensen,, na zien van dit topic,, na mijn weten wat ik vergeten ben te zeggen,,

dit is opgenomen ZONDER KOPTELEFOON MONITORING :roll:

Dit is een live-set, waarbij ik gewoon tracks heb geselecteerd en snel gemixt heb :lol: 8)

neej dit is geen smoes,, heb nog foto's ergens toen dit opgenomen werdt 8)

kzal binnenkort eventjes liveset pwnen hier,, dan laat ik jullie eens wat horen :o

Comment

We zijn benieuwd )in iedergeval ik ;) )

Comment

reply!!!

He Man!!

Die Link werkt niet?!?!? 8O

Greeetttzzzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Comment

Helaas is deze eventjes weg gehaalt, heb wel een intro gedaan @ Hardcore/Jump/Hardstyle feesie,,

zal hem strakjes uploaden -die is wel geweldig-

Veel voeten die de lucht in ginge :roll: :wink:

greetings
                  Roger

Comment

Crossover Probleem

Hopenlijk kan iemand ons hiermee helpen.

Als we het signaal rechtstreeks naar de amps sturen (dus zonder crossover ertussen) werkt het allemaal prima.
                    Zodra ik de crossover ertussen zet (JB Systems XO 210) klinkt het geluid in de middenstand slecht en als ik de balans naar links of rechts zet wordt het geluid wel beter maar heb ik geen scheiding van links of rechts.

Hoe is dit mogelijk ? mankeert er wat aan de (nieuwe) crossover of wat gaat er mis? iemand enig idee?

Nogmaals zonder de crossover ertussen werkt het allemaal wel

Groeten

Remon

Comment

duidelijk verhaal, je hebt ergens een fout in je snoeren zitten waardoor je plus en min met elkaar in oorlog komen.

Als je 1 kanaal uitschakeld (stekker eruit) Dan werkt alles waarschijnlijk goed.

Comment

We hebben alle snoeren los gehad tot aan de versterker aan toe en alles is aangesloten op dezelfde manier.

Massa op 1, rood op 2 en wit op 3.

Comment

kun j e nergens op je app. de polariteit aanpassen?

Comment

nee hooguit in het snoer van de crossover naar de amp de draden omdraaien, maar of dat nou de oplossing is?

Alle kabels van en naar de crossover zijn trouwens nieuw gekocht samen met de crossover

Comment

Working...
                            X