Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Wij zijn erg te spreken over de stanton pro 2000 kost iets van 70 euro. Zijn best degelijk, klinken lekker en de snoer kun je makkelijk vervangen.
Ook de denon hp 1000 is een zeer aardige hoofdtelefoon maar deze kost dan ook wel een beetje meer. Zeg maar 140 euro.
Maar zoals rick ookal zij je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Verder GA LUISTEREN. Maak een keuze wat je eraan wil uitgeven en wat je ermee wil doen. Ga naar bax en ga een paar hoofdtelefoons vergelijken. Alleen dan zul je echt de meest ideale voor jou vinden.
We kunnen je wel allemaal mooie koptelefoons voorschotelen van +/- 70,--, maar het gaat er om wat JIJ een fijne koptelefoon vind en wat volgens JOU fijn geluid geeft.
Dit is puur een kwestie van eigen smaak.
Ga naar de lokale PA-boer en ga een stel hoofdtelefoons beluisteren. Neem een cdtje mee, waarvan jij weet hoe hij klinkt over je eigen installatie en luisteren, luisteren en nog eens luisteren.
Ik raad je de Sony MDR-V300 aan. Deze geeft de klanken goed weer en met een lekkere en wat ik persoonlijk fijn vind dat er een goede en zwarte bass in zit. Ik gebruik hem overal voor. Maar zoals aangegeven is dit voor iedereen anders. Hier de product link http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdt...t-details.html
Comment