Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede koptelefoon

He,

De koptelefoon die ik nu heb is niet al te goed.. Weet iemand een goede koptelefoon die afsluit en goed is?

Ik kan je nu de duurste hoofdtelefoon aanbieden die er bestaat, maar misschien heb je hier een budget voor vastgesteld?

Comment

Wij zijn erg te spreken over de stanton pro 2000 kost iets van 70 euro. Zijn best degelijk, klinken lekker en de snoer kun je makkelijk vervangen.

Ook de denon hp 1000 is een zeer aardige hoofdtelefoon maar deze kost dan ook wel een beetje meer. Zeg maar 140 euro.

Maar zoals rick ookal zij je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Verder GA LUISTEREN. Maak een keuze wat je eraan wil uitgeven en wat je ermee wil doen. Ga naar bax en ga een paar hoofdtelefoons vergelijken. Alleen dan zul je echt de meest ideale voor jou vinden.

Comment

Ik woon in A'dam, dat is geen optie ;)

Ik heb een budget van rond de 70 euro voor een koptelefoon :)

Ik ga m gebruiken voor in clubs etc te draaien, die ik nu heb is niet bepaald goed

Comment

We kunnen je wel allemaal mooie koptelefoons voorschotelen van +/- 70,--, maar het gaat er om wat JIJ een fijne koptelefoon vind en wat volgens JOU fijn geluid geeft.
          Dit is puur een kwestie van eigen smaak.
          Ga naar de lokale PA-boer en ga een stel hoofdtelefoons beluisteren. Neem een cdtje mee, waarvan jij weet hoe hij klinkt over je eigen installatie en luisteren, luisteren en nog eens luisteren.

Comment

Ik raad je inderdaad ook de Stanton dj pro 2000 aan, heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden over.

Comment

Ik raad je de Sony MDR-V300 aan. Deze geeft de klanken goed weer en met een lekkere en wat ik persoonlijk fijn vind dat er een goede en zwarte bass in zit. Ik gebruik hem overal voor. Maar zoals aangegeven is dit voor iedereen anders. Hier de product link http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdt...t-details.html

Comment

wat dachten jullie van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html

Comment

Heel Mooi :p, Zoals aangegeven is het voor iedereen verschillend. Maar volgens de specificaties kan je er wel mee uit de voeten.

Comment

Is het niet zo dat hij best snel stuk gaat?

Comment

Daar kan ik geen antwoord op geven omdat ik hem niet hem en nooit hem gezien/gevoelt.

Comment

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe je er mee omgaat, net zoals bij de stanton dj pro 2000 het vaak voorkomt dat het draaimechanisme kapot gaat.

"ik heb er nog nooit last van gehad"

Maar dat is met bijna alles zo, wanneer je er zorgvuldig mee omgaat is er vaak niks aan de hand.

Comment

rhp 10 is goed maar ga luisteren!!!!!!!!
                          een koptelefoon is heeeeeeel belangrijk dat die perfect naar jou wensen past en klinkt!!!!
                          Last edited by Rick; Sunday-28-11-2010, 23:44. Reason: kleurtjes weg

Comment

Probeer de kleurtjes in je tekst tot puur en alleen zwart te houden. Leest niet prettig, komt schreeuwerig over en is niet echt nodig.

Comment

"goede en zwarte bass in zit"

Walter, betrap ik jou nu op het gebruik van een illegale bas?

Comment

Working...
                              X