Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe DJ en PA Mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe DJ en PA Mixer

is er nou weinig interesse in het "Eigen Producties" Forum gedeelte?? of zijn er mensen die gewoon geen zin hebben om te reageren :( :?

Ik zie bij beide post van mij, rond de 50 views.. maar geen reactie, dit vindt ik vreemd :?: (ik wil niet uitkomen als een zeikerd, maar op b.v het Clubcharts forum, is er in 5 min, meer dan 30 reacties bvs). Daarom dit bericht.

Waarom maakt het forum geen reclame voor de EP?
    Zo komen er meer forum-leden + zou er meer kunnen gepost worden en beoordeelt worden :roll: :idea:

Hopelijk vat iemand dit op :lol:

Cheers all,
    Greetings

zou niet weten ik geef als ik luister of download altijd een reactie ik hoop niet dat de meeste gasten uitzijn op leuke mixen!!

als je download reactie lijkt me een fair trade voor het werk wat je aan een mix hebt!!! in mijn geval voor mijn groove mix die nog niet af is al 3 weken!!!!!!

Comment

Als je nou eens rustig afwacht en niet gelijk nerveus wordt omdat er niemand reageert .... Nee, dit is niet het Clubcharts forum, en ja, het is hier (gelukkig) rustiger en dus ook wat overzichtelijker. Je hebt je bericht pas vandaag gepost, en die 50 views hoeven niet speciaal van de mensen te zijn die dagelijks posten. Dus wacht nog even een dagje langer voordat je gelijk begint te stressen !!

Comment

hoeveel downloads heb je ;) idd een review zegt niet dat het een download is ;)

Comment

neej, zoals ik al zei, ik wil niet als zeikerd overkomen, en zeker niet als gestreste kip.. maar gewoon, ik merkte het op..

Maar als jullie het niet zo vinden.. oke.. hebbe jullie gelijk 8) :D

Deze kan dicht hoor :wink:

Comment

lees mijn eerste reply ;)

Comment

Nieuwe DJ en PA Mixer

We zijn van plan om twee nieuwe mixers aan te schaffen.

We gebruiken de een voor de Drive Inn Show.

Toepassing: Drive Inn Show
              Budget: € 400,-
              Aantal kanalen: 4 kanalen

Bij ons kwamen deze in aanmerking

American Audio, MX 1400 DSP http://www.bax-shop.nl/vmchk/dj-mixe...t-details.html
              Reloop, RMX 40 USB/DSP http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/amer...t-details.html
              -------------------------------------------------------------------------------------
              We zijn van plan om een midi-controller aan te schaffen voor karaoke, we hebben hiermee geen ervaring. Hoe sluit je dit op een PA Mixer aan?
              -------------------------------------------------------------------------------------
              We gebruiken de ander voor een Karaoke Show en voor LIVE optredens.

Toepassing: Karaoke Show/Live
              Budget: € 400,-
              Aantal kanalen: 18 kanalen

Bij ons kwamen deze in aanmerking

Behringer, Xenyx 2222 FX http://www.bax-shop.nl/pa-studio-mix...t-details.html
              Behringer, Xenyx 2442 FX http://www.bax-shop.nl/pa-studio-mix...t-details.html
              Yamaha, MG166CX live mixer http://www.bax-shop.nl/pa-studio-mix...t-details.html

Adviseren jullie anderen mixers, we horen het graag!!

Alvast hartelijk bedankt voor het advies.

Groeten, Jan-Paul and Crew

Comment

Ook al naar soundcraft gekeken? doet het waarschijnelijk ook beter in de verhuur. Als dj mixer ben ik erg te spreken over de reloop, lijkt op de djm800 en alle faders zijn makkelijk te vervangen.

Comment

To roderickk:

Ik heb net even naar het merk soundcraft gekeken, tot nu toe heb ik alleen maar mixers gezien die wel in mijn budget passen maar niet aan mijn eisen voldoen of andersom.

Toevalligerwijs kwam ik de MDR 1688 van Samson tegen die niet verkocht wordt bij Bax-Shop zie link.
                  [edit SuperMatt] Sorry DJJAN-PAUL, maar links naar uitgerekend onze grootste concurrent mag ik helaas niet toestaan :)

Lijkt jullie dit een goede mixer met goede kwaliteit of moet ik in een hogere prijsklasse zoeken?

Ik hoor het graag.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Edit:
                    To Supermatt: Jullie verkopen deze mixer niet, dus wilde ik de link plaatsen voor specificaties

Graag zouden we een reactie ontvangen.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Originally posted by DJJAN-PAUL
                      Edit:
                      To Supermatt: Jullie verkopen deze mixer niet, dus wilde ik de link plaatsen voor specificaties
                      Snap ik, en doe ik meestal ook niet moeilijk over hoor, maar de shop die jij plaatste komt wel heel dicht in de buurt bij onze core business.

Comment

Working...
                      X