Announcement

Collapse
No announcement yet.

meningen over Numark DM2050 en Axis 4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik wil zoiezo niet met VDJ, of een combinatie van hardware en software mixen ;) Ik moet zeggen dat de Axis 9 er goed uitziet als ik naar het filmpje op de Bax shop site kijk! Alleen als ik die zou nemen zou het totaal bedrag, dus DM2050+2x Axis9 - stijgen met iets van 3/4 deel. Ik kom ook zeker nog een keer in de winkel kijken, en dan kan ik ook echt zien wat het verschil nou is, en wat ik fijner vind

Comment

Axis 9 is ook een mooie speler maar inderdaad weer een slagje duurder. Numark is verder een leuk merk om mee te draaien maar mag ik vragen of je ook al de 2e hands markt heb bekeken?

Als ik het onderwerp zo lees gaat het hier om een aankoop om mee te starten. En zoals eerder gezegt is Numark niet bepaald waarde vast.

Zou het daarom misschien niet interessant zijn te kijken naar een setje; Pioneer CDJ 100s of CDJ 500s.

Die zakken amper meer in waarde en je kan altijd na een half jaar de BAX-shop binnen stappen om een pro set aan te schaffen 8) .

Comment

Originally posted by George
        Axis 9 is ook een mooie speler maar inderdaad weer een slagje duurder. Numark is verder een leuk merk om mee te draaien maar mag ik vragen of je ook al de 2e hands markt heb bekeken?

Als ik het onderwerp zo lees gaat het hier om een aankoop om mee te starten. En zoals eerder gezegt is Numark niet bepaald waarde vast.

Zou het daarom misschien niet interessant zijn te kijken naar een setje; Pioneer CDJ 100s of CDJ 500s.

Die zakken amper meer in waarde en je kan altijd na een half jaar de BAX-shop binnen stappen om een pro set aan te schaffen 8) .
        Bedoel je dat ik moet kijken naar 2e hands cdj 100 of cdj 500? Ik koop namelijk liever het gewoon in de winkel inv met garantie :wink:

Comment

Ja in dat geval moet je nieuw kopen. Voordeel van nieuw is ook dat je er niet zo lang naar hoeft te zoeken :wink: . Gewoon bestellen of halen in de winkel en je hebt het.

Levensduur van Numark is echter wel erg afhankelijk van de manier waarop je het gebruikt. Zo heb ik in me booth een CDN 36 die op een soms wijgerende reloop button perfect werkt na 5 jaar gebruik.

Maar zo heb ik ook 2 ICDX cd spelers van Numark die al 2 of 3 keer terug zijn geweest bij Interstate Audio vanwege kuren.

Maar even terug naar jou interesse voor de AXIS 4. Als je kijkt naar de prijs en het soort speler dan denk ik dat in deze situatie het een leuke keuze is.

Comment

Ja, en bij de bax-shop is hij zelfs nog iets goedkoper als setje! Ik zal ze in ieder geval eens een keer gaan uitproberen :wink:

Comment

En uiteraard verwachten we dan een verslag van je bevindingen :D

Comment

Working...
              X