Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules DJ Console Mk4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules DJ Console Mk4

Hallo!

Ik ben van plan de Hercules DJ Console Mk4 te kopen, alleen zit ik met een paar vragen. Ik wil het setje aansluiten op mij laptop (Asus N61VG) en dat het geluid over mijn speakers (Logitech Z-5500 Digital 5.1) gaat. Ik heb de speakers digitaal aangesloten op mijn laptop. Is dit mogelijk? Zo ja hoe moet ik het aansluiten?

Alvast bedankt voor uw hulp,

Groetjes!

Ja dat kan, binnen de Hercules software heb je mogelijkheden om de volgorde van de geluidskaart in te delen. Bijvoorbeeld eerst koptelefoon daarna speakers.
    Je kan nog overwegen om een UCA202 van Behringer er tussen te hangen.
    Hiermee kan je weer aftakken naar een aparte mixer/versterker.

Comment

Oke, Maar kan ik dan nog wel steeds de speakers digitaal of optical aansluiten? Dan heb je namerlijk mooier geluid ;)

Comment

Ik ken de aansluitingen van het Logitec setje niet dus dat weet ik niet.

Comment

Oke, maar sluit ik de hercules console gewoon aan via een usb kabel? En moet ik de boxen op de console aansluiten of gewoon op de laptop?

Comment

In principe kun je je luidsprekers ook gewoon op je laptop houden qua aansluitingen, maar dat moet je dan wel aangeven in de software waar je mee draait. ;)

Comment

Oke bedankt! ;) Maar is de Hercules DJ console Mk4 een goeie console om mee starten? Ik wil hem voor thuis gaan gebruiken en waarschijnlijk voor de kleine feestjes.

Comment

Ja hoor, zulke dingen zijn erg leuk mee te starten als je budget niet zo groot is en toch graag verder wilt kijken dan op play te drukken op je computer. Zelf ben ik ook met een Hercules Dj Console begonnen.

Comment

Best een compleet apparaat voor zijn prijs.
                  Ik vind hem wel erg compact maar dat kan voor een ander weer een voordeel zijn.
                  Jammer dat de console (nog steeds) voeding krijgt via de USB daar kan een laptop weleens moeite mee hebben. (eventueel een USB hubje)

Comment

Oke bedankt! Dan ga ik hem binnenkort halen :D Of zijn er nog betere consoles om mee te starten?

Comment

Bijna ieder merk heeft op dit moment een controller.
                      Vanuit jou budget kun je kijken wat er nog meer te koop is en wat uitproberen.

Comment

Working...
                      X