Announcement

Collapse
No announcement yet.

mixen gitaar en mp3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mixen gitaar en mp3

Britney beschuldigd van plagiaat

Liedjesschrijver Steve Wallace klaagt popster Britney Spears aan wegens plagiaat. De 23-jarige zangeres zou het nummer Sometimes ten onrechte onder haar naam hebben uitgebracht, zo bericht de Britse zender BBC op zijn website. Wallace zegt dat hij het nummer vijftien jaar geleden al maakte. Pas in 2003 legde hij het copyright vast. De schrijver zou beschikken over een email waarin Spears toegeeft dat Wallace het lied heeft geschreven. Platenmaatschappij Sony/BMG weigert elk commentaar.(13-05-05)

britney = :x

Comment

nu ook madonna hoorde ik net op de radio!!

de eerste vier maten van frozen zouden zijn gestolen :roll:

Comment

Dat van Madonna hoorde ik net ook idd. Weet niet waar die claimende componist de laatste jaren heeft rondgehangen, maar ik vind het knap dat ie daar nu al achter komt. :roll:

Comment

haha daar heb je gelijk in

Comment

de eerste 4 maten waar hebben we het over!!

alles wordt tegenwoordig gestolen let er maar eens op er zit overal wel een sample van iets of wat anders in

Comment

als je het op een goede manier doet kan het best leuk zijn!

als je kijkt naar de nummers butterfly en angel van ophidian.
              iedereen hoort een vergelijking maar je weet niet precies wat.
              ik weet niet of iemand hier vaak naar luisterd??

Comment

SPEAR Britney :lol:

Comment

Maar het kan toch gebeuren dat iemand hetzelfde stukje muziek componeert, zonder te weten dat het al bestaat !?!?

Comment

Dat is dan dus gewoon bad luck. Net zoals je vette pech hebt als je nu nog de microchip uitvind. copyright = copyright

Comment

ahaha twerd tijd, en tmoe natuurlijk weer nen belg zijn die madonna aanklaagt :lol:

Comment

Originally posted by Dr_Gonzo
                        ahaha twerd tijd, en tmoe natuurlijk weer nen belg zijn die madonna aanklaagt :lol:
                        Rare jongens, die belgen ...

Comment

mixen gitaar en mp3

Hallo,

Is het mogelijk om te jammen met de electrische gitaar en een mp3-speler
                          via een di-box en dat te versterken via de gitaarversterker.?
                          Deze heeft een low en high ingang maar geen cd ingang.

[Edit Rick] Topic verplaatst naar geluid.

Comment

Wat wil je nu precies? Een mp3-speler aansluiten op een gitaarversterker? Zou ik niet doen. Je gaat bepaalde tonen en de klank van muziek toch missen. Afhankelijk van je toepassing kun je beter kijken naar een kleine PA of een stel monitoren wanneer het echt voor thuis is.

Comment

Denk inderdaad dat Rick daar wel een punt heeft. Ik zou kijken voor zo'n klein Behringer tafeltje. Zodat je je verschillende geluidsbronnen op elkaar kan afregelen. Hoe je dat dan vervolgens weer versterkt moet je dan nog wel even bekijken.

Of je kijkt in de shop naar een leuk PA setje met mengversterker.

Comment

Working...
                              X