Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Allemaal hartstikke bedankt voor de informatie, ik heb er veel aan! Ik kom hier misschien nog wel met vragen, dus ik hoop dat jullie deze topic een beetje in de gaten willen houden. THNX!!!!
Hoor hele positieve dingen over die serie. Wordt ook gebruikt voor het grove werk. Uiteraard wel een zwaardere versterker uit deze serie dan, maar toch....het overwegen waard
En wat vinden jullie van spullen van MC Crypt van bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl? Deze versterker bijv.
MC CRYPT PA-5000
Bestnr.: 301563 - 8A
Model PA-5000
Vermogen (muziek/sinus) 2 x 220/120 W bij 4 Ω
Beide versterkers zijn technische hoogstandjes met uitstekende prestatiekenmerken en solide versterkertechniek voor thuis- en professioneel gebruik. Een van het vermogen afhankelijke ventilatorregeling waarborgt de hoge bedrijfszekerheid. Terwijl het bij laag volume vaak zo storende geluid van de ventilator tegelijk wordt voorkomen. Er schemert diffuus blauw licht achter het ventilatorrooster, waardoor deze eindversterkers ook visueel een hoogtepunt vormen.
Uitvoering: Cinch- en volledig symmetrische XLR-ingangen • Stevige klemschroefuitgangen • Volumeregelaar voor beide kanalen, blauwe VU-meter met witte Peak-weergave • Ventilatorrooster met blauwe achtergrondverlichting • Krachtige ringkerntrafo • Kortsluitbeveiliging • Door vermogen aangestuurde ventilator • 19" inbouwmaat met 2 HE, inbouwdiepte 260 mm.
Technische spec.: Frequentiebereik 10 - 30.000 Hz • Signaal/ruis-afstand 99 dB • Ruisfactor 0,05%.
Wordt geleverd met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.
(ik weet het het staat al eerder in deze topic, maar toen heb ik er maar 1 antwoord op gekregen, dus ik hoop dat ik er nu meer krijg! :D )
Comment