Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluiten monitoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJCASE
    Ik moet die gozer niet op msn hoor!
    Block je hem ff als ie iri wordt :P :wink:

Maar Back2Topic!

Comment

Allemaal hartstikke bedankt voor de informatie, ik heb er veel aan! Ik kom hier misschien nog wel met vragen, dus ik hoop dat jullie deze topic een beetje in de gaten willen houden. THNX!!!!

Allemaal hartstikke bedankt!!!!! :D

greetzzz,

DJMitchell

Comment

Geen probleemtjes :wink:

We helpen graag...het forum is er toch ook een beetje voor om ervaringen te delen :D

Comment

Misschien een alternatief voor je versterker : http://www.prowebshop.nl/detail_cata...ikelnr=MBOA002

Hoor hele positieve dingen over die serie. Wordt ook gebruikt voor het grove werk. Uiteraard wel een zwaardere versterker uit deze serie dan, maar toch....het overwegen waard

Comment

De link doet het bij mij niet...

Comment

bij mij ook niet, maar www.prowebshop.nl ligt er uit, misscien gewoon een server error ofzoiets

Comment

OK bedankt voor de tip Nbeat!

Comment

euhm... Dat was T-Nuzz van die link :?

Comment

Wat dacht je van deze?? http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ew.asp?i=11477

Comment

euhm... Dat was T-Nuzz van die link
                      srry dat is inderdaad zo. Mijn excuses! Bedankt T-nuzz!!!

En die versterker is wel goed ja! bedankt voor de tip!

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                        De link doet het bij mij niet...
                        Link doet het weer!

En idd DAP Palladium is een prima versterker voor een beginner. Alles is beter dan Skytec naar mijn mening!

Comment

komt bij hetzelfde productie bedrijf weg ;)

onder de mom koop er 2000 en je mag er t-nuzz op zetten hehehehe

Comment

En wat vinden jullie van spullen van MC Crypt van bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl? Deze versterker bijv.

MC CRYPT PA-5000
                            Bestnr.: 301563 - 8A

Model PA-5000
                            Vermogen (muziek/sinus) 2 x 220/120 W bij 4 Ω

Beide versterkers zijn technische hoogstandjes met uitstekende prestatiekenmerken en solide versterkertechniek voor thuis- en professioneel gebruik. Een van het vermogen afhankelijke ventilatorregeling waarborgt de hoge bedrijfszekerheid. Terwijl het bij laag volume vaak zo storende geluid van de ventilator tegelijk wordt voorkomen. Er schemert diffuus blauw licht achter het ventilatorrooster, waardoor deze eindversterkers ook visueel een hoogtepunt vormen.
                            Uitvoering: Cinch- en volledig symmetrische XLR-ingangen • Stevige klemschroefuitgangen • Volumeregelaar voor beide kanalen, blauwe VU-meter met witte Peak-weergave • Ventilatorrooster met blauwe achtergrondverlichting • Krachtige ringkerntrafo • Kortsluitbeveiliging • Door vermogen aangestuurde ventilator • 19" inbouwmaat met 2 HE, inbouwdiepte 260 mm.
                            Technische spec.: Frequentiebereik 10 - 30.000 Hz • Signaal/ruis-afstand 99 dB • Ruisfactor 0,05%.
                            Wordt geleverd met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.

(ik weet het het staat al eerder in deze topic, maar toen heb ik er maar 1 antwoord op gekregen, dus ik hoop dat ik er nu meer krijg! :D )

Comment

Ik zou die niet nemen...

Comment

Originally posted by marcello
                                komt bij hetzelfde productie bedrijf weg ;)

onder de mom koop er 2000 en je mag er t-nuzz op zetten hehehehe

Heb ooit het "origineel" nog gehad. Mackie M1400 FR, jammer genoeg is die overleden.

Toch zit er vaak nog veel verschil in de gebruike materialen binnenin. Geef mij maar liever die Mackie!

Comment

Working...
                                X