Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluiten monitoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vermogen (muziek/sinus) 2 x 220/120 W bij 4 Ω
    Dan hou je dus nog maar zo'n 150/75 watt over bij 8Ohm, da's wel heel erg weinig.

Verder schroefklemmen, ik zou liever speakon zien.

Geld is natuurlijk een groot probleem, maar spaar liever even door voor die Palladium of de Boost

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
      Ik zou die niet nemen...
      Ik heb deze alleen dan 2x 380 watt (PA-8000), ik ben er dik tevreden over. Heb ermee op het Malieveld in Den Haag en al gestaan, niets geen probleem gehad. Waarom zou JIJ heb niet nemen Wessel?

Comment

Heb ermee op het Malieveld in Den Haag en al gestaan, niets geen probleem gehad
        Tuurlijk en dik 5000 man mee bespeelt zeker. :evil: :evil: :evil:

Waar heb je m voor gebruikt dan?

Comment

2000 man, voor een protest actie. Heb die ook mede georganiseerd, vandaar dat ik het mocht doen. Muziek was volgens de aanwezigen goed te horen (ook achterin), had alleen problemen met de sprekers (had toen nog niet echt goede microfoons, deze waren achteraan wat minder te horen). Verder heb ik hem gebruikt op verschillende andere feesten, en hij heeft het altijd perfect gedaan, niets op aan te merken dus.

Comment

Onzin

Comment

Ik ben roerend met je een T-Nuzz, met zo'n klein versterkertje speel je echt geen 2000 man plat 8O

Originally posted by T-Nuzz
              Waar heb je m voor gebruikt dan?
              De WC van geluid voorzien zeker :P :wink:

Comment

spraak denk ik met een HEEEELE grote hoorn ;)

Comment

Buiten, 94 dB SPL, 8" woofers, 150 watt en dan 2000 man :lol: :lol: :lol: :lol:

P.S. waarom denk je dat het aan de microfoon lag? Omdat alles piepte en kraakte?

Comment

een heeeeeeeeeele grote hoorn ;)

Comment

Criminelen, geloofwaardigheid staat weer hoog in het vaandel. Geloof wat je wilt jongens... Die 380 watt doen veel hoor. Had de boxen tevens economisch neergezet zodat het geluid OVER het publiek ging. Ik stond zelf in een vrachtwagen trailer.

Maar goed zoals ik al zei, geloof wat je wilt. Ik weet voor mezelf in ieder geval dat ik daar heb gestaan, en dat kunnen 2000 mensen beamen. En trouwens waarom zullen mensen gaan liegen over het geluid als het niet goed was? Maar goed, 'no heart feelings'.

Comment

Originally posted by DJCASE
                        Ik ben roerend met je een T-Nuzz, met zo'n klein versterkertje speel je echt geen 2000 man plat 8O
                        Ik heb trouwens ook NOOIT gezegd dat ik die 2000 man 'plat gespeeld' heb, heb enkel gezegd dat het goed te horen was. Voor het werk wat onze 'beginner' ermee wil doen is deze versterker MEER dan voldoende.

Comment

het was verstaanbaar maar in welke mate?

ik sta als ik moet presenteren minimaal met een 2x400 watt bij 4 ohm maar jongens 2000 mensen zijn veel mensen dat red je zelfs met een megafoon niet ;)

en t-nuzz weet waar ie praat daar heb ik het volledige vertrouwen in :!:

Comment

Je moet natuurlijk inderdaad niet verwachten dat het geluid zo was als in een club of iets dergelijks, maar dit heb ik (zeg het alsnog maar even) NOOIT gezegd.

Het enigste wat ik heb gezegd is dat het verstaanbaar was, en volgens de mensen ook (heb dit zelf natuurlijk niet kunnen checken). Snap trouwens al de comotie niet.

Het enigste wat ik probeerde te schetsen is dat de versterker (de PA-8000), voor wat de topic beginner ermee wil doen, meer dan genoeg is voor de komende jaren.

Comment

het laatste ben ik volledig mee eens ;)

Comment

Ok, kort samengevat:

De PA-5000 kost bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ €115 (2x220 watt bij mijn weten)
                                De PA-8000 kost bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ €169 (2x380 watt)

Advies: Spaar nog even door een neem de PA-8000 als je nog steeds van plan bent om een Mc Crypt te nemen. Ik ben er erg tevreden over. Waarom advies voor de PA-8000? Simpel, je bent verzekerd dat je er de komende jaren mee vooruit kunt.

Keuze blijf altijd nog aan jezelf.

Comment

Working...
                                X