Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluiten monitoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJbeginner
    OK, dus al die negatieve berichten van je op msn over MC Crypt, die slaan dus nergens op?
    Ik ben er allemaal niet zo weg van...!!
    Spaar liever ff door en koop iets echt goeds.. :wink:

En vaag?
    Jij vraagt om advies en ik geef je dat, dat is vaag? :?
    ik zeg alleen maar wat ik zou doen...als jij dat advies niet wil aannemen moet jij dat weten maar niet zeggen dat het vaag is :evil: :? :evil: :?

Comment

Ik blijf erbij, ik heb er NOOIT ook maar één enkel probleem mee gehad... Er zal best verschil zitten tussen McCrypt en (neem eens iets, uuuhmmm...) Pioneer, geef ik direct toe! Maar denk ook dat veel van de verhalen dat het niet goed, tot zelfs bagger zou zijn tussen de oren zit.

Comment

En vaag?
        Jij vraagt om advies en ik geef je dat, dat is vaag?
        ik zeg alleen maar wat ik zou doen...als jij dat advies niet wil aannemen moet jij dat weten maar niet zeggen dat het vaag is
        Srry, maar waar heb ik dat gezegd?

Comment

Kom op jongens... Hou het (ook met dit weer) gezellig!

Comment

Originally posted by DJbeginner
            Srry, maar waar heb ik dat gezegd?
            Edit functie gebruikt soms? hehe :wink:

Comment

Originally posted by DJCASE
              Het komt allemaal bij hetzelfde productie bedrijf vandaan...

DAP, MC Crypt, Skytec, American DJ, etc...

allemaal dezelfde kwaliteit, het verschil in prijs zit in dacht ik in de service die je krijgt als er iets kapot is...
              Daarom is het ook een best goed merk!!

(ken een DJ heeft op z'n mixer na bijna alles van DAP)

Oja... alles komt uit dezelfde fabriek... alleen ik heb nog nooi hetzelfde model als die DAP Versterker gezien van een ander merk!! Jij wel??

Comment

Het is allemaal wel redelijk spul, maar ik ben er niet zo weg van...

(wil binnenkort een cd-speler kopen wat overigens ook wel zoiets zal zijn hoor, gewoon omdat beter VEEL TE DUUR is :wink: )

Maar voor een versterker zou ik geen OEM bak kopen...
                Kijk is op marktplaats, versterkers kun je best 2e hands kopen...
                staan wel leuke dingen tegen hele leuke prijzen :wink:

Comment

Case, je moet toch nog veel leren. Ga eens zelf wat dingen uitzoeken of ervaren en minder anderen naroepen.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                    Case, je moet toch nog veel leren. Ga eens zelf wat dingen uitzoeken of ervaren en minder anderen naroepen.
                    ok :wink:

Comment

• Ik heb nu weer een andere versterker uitgezocht. Hij staat al eerder vernoemd in dit topic. namelijk deze:
                      Na ruim 8 jaar met veel plezier te hebben gewerkt aan PLS Nederland hebben wij besloten onze volle focus te leggen op onze corebusiness, namelijk het installeren en onderhouden van elektrotechnische, audiovisuele en IT installaties. Het blijft mogelijk voor u als bedrijf de merken Alutruss, Antari, Eurolite, Europalms, Omnilux en Omnitronic via ons aan te […]

Dit wordt hem denk ik. Maar ik had een vraag, ik heb namelijk 6 boxen thuis staan... met tulp-uitgangen. Gewoon rood-zwart. Maar er zit geen stekkertje op, gewoon een aan het einde een bloot stuk koperdraad, dat je in mijn (oude) versterker kan doen en door middel van een klemmetje kan vastzetten. Door de blootliggende koperdraaduitgangen in elkaar te draaien kan ik dus meer boxen op op een versterker doen waar maar 2 uitgangen opzitten. Hoe kan ik dat oplossen op de bovengenoemde nieuwere versterker. Kan ik dan ook op de 1 of ander manier alle 6 de boxen aan die versterker binden :?:

Ik hoop dat ik snel een antwoord kan krijgen.

Comment

• Ik neem aan dat je speaker ook een ingang heeft? En dat het HiFi-dingen zijn?

Doorlussen zou evt kunnen maar dan moet je op de impedantie gaan letten! Lees dit topic nog maar eens door. Of je natuurkundeboek.

Zal je vast uit een droom helpen: dit ding draait vast en zeker niet stabiel op 2 ohm!!

Denk dat je al met al tot de conclusie gaat komen dat het niet werkt. Kijk liever naar een tweetal leuke speakers.

Comment

• 2 van de speakers hebben wel een eigen ingang, maar de andere 4 niet...Daar komt gewoon het draadje uit de box zelf en dan verder gewoon in me versterker.... Ja het zijn gewone HiFi -dingen ja....

En verder 2 ohm? Sorry ik denk dat ik het wat verkeerd begrijp, maar hoe kom je aan 2 ohm? HOe zit dat? Want dat snap ik nie helemaal....

Maar verder heb ik 2 wat grotere boxen staan. En die wil ik dan als ik de versterker heb, er op aansluiten als er geen meerdere opkunnen. Ze hebben ook gewoon een draadje dat uitmondt in een bloot liggend stuk koperdraad. Kan ik daar een stekkertje opzetten, zodat ik ze wel in me versterker kan pluggen?

Dit zijn ze:

Ik heb ze gewoon uit de container gevist! 8O Ze doen het heel goed! Ze zijn maar 40 watt (tenminste dat staat op de achterkant), maar ze gaan flink hard! Ten minste hard genoeg voor de feestjes waar ik voorlopig kom.... :D
                          Ik ben er erg trots op, ze zien er niet uit maar ik ga ze schuren en met zwart overspuiten 8) . Ze zijn gewoon uit een container gevist!!!

Comment

• Zwerver :P :lol:

Ik haal ook wel eens wat uit de millieu straat opknappen en dan verkopen ;) (laatste tijd niet meer zo veel)

en ik zal ook nog wat voor de boxjes doen want die ronden dingen zijn erg kwetsbaar... (vooral als je er (perongeluk) tegen aanschopt dan kan je naar die dingen fluiten! dus doe er ook een rooster voor ofzo... gewoon naar de plaatselijke elctroboer heeft ze wel ;)

Comment

• Jep dat was ik ook nog van plan!

Comment

• Die woofer heb ik pas een stuk later gekocht, maar die heb je uiteraard NIET nodig, is meer een bijkomstigheid(je).
                                Maar als je een aparte versterker + crossover en een woofer hebt, dan krijg je toch voller en beter geluid? tenminste dat heeft die man in de Radiobeurs (Tilburg) laten horen. Want anders moet een normale box hele hoge en hele lage tonen maken en dat dat mooier klinkt als je apparte woorfers hebt die alleen de lage tonen maken.

Comment

Working...
                                X