Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik heb zelf de PA-8000 en ben er erg over te spreken. Heb behalve mijn mixer en cd-spelers eigenlijk alles bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ vandaan.
Mijn boxen:
Mijn woofer:
Mijn mening:
Versterker is goed, heel erg goed zelfs. Met de boxen die ik heb (79,95 per stuk) ben ik ook erg tevreden. Ik zeg op mijn beurt, als je zeker wilt zijn spaar dan nog even €40 euro door want dan heb je naar mijn mening echt goede speakertjes.
Hey DJInsidious,
sorry voor het off-topic bericht.. maar had ook even een vraag. Ik ben niet van plan om in grote hallen te gaan draaien, maar wil toch even weten wat je van je versterker/speakers vindt. Ik heb nml precies hetzelfde wat jij daar nou hebt in mn winkelmandje staan. Ik ga (zoals ik er nu voor sta) voor de MCCRYPT PA 8000 en 2 speakers van raveland (RAVELAND LED-POWERBOX X1034 L-II).
Jij hebt dan ook nog die sub erbij van raveland, maar waar heb je die op aangesloten? aangezien je maar 2 kanalen hebt :oops:
Ik heb verder geen ervaringen met versterkers/speakers e.d. heb tot nu toe nog altijd op een 2.1 creative setje muziek geluisterd, maar wil wel eens lekker kunnen knappen met de muziek :D
De versterker is nu 150€ en de speakers 100€ per stuk. (Bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, waar ik ze dus vandaan wil halen). Het geld heb ik op dit moment nog niet volledig (ben 400 eurie kwijt, dan is het inclusief een leuk mengpaneeltje), maar ben al op de helft :D :P
Is dit mij aan te raden? het gaat mij er vooral om of de speakers wel matchen bij de versterker.
2 basskasten, 18" 1300Watt RMS per stuk
2 top/mid kasten 900 Watt RMS Per stuk
Dynacord 2600 Serie versterker 2x 1300 Watt RMS
hier heb ik vrij vaak mee gedraaid en geloof me.. het klinkt HEEL lekker, stond in een ruimte waar 400 man in mochten, pannen trilde uit hun kasten, in de keuken van het gebouw. en ik ben zelf een keer goed misselijk geworden (gewoon uitproberen hoe hard het kan)
124 DB, gemeten. (met oordoppen in) ik heb zelf met het blote oor op 117 gezeten zonder dat het ging misvormen , echt een TOP set..
Op de muziekschool staat een radio, een mixer en 2 studio monitoren. Nou is dit de bedoeling: als je een cd afspeelt komt het geluid uit de monitoren, daartussen zit dus de mixer. Ik dacht aan het volgende plaatje, en wilde even weten of dit kan :P en zoja, dan kom ik misschien een hoop verloopstukjes bij Bax halen :P
Graag een inventarisatie van de producten die je hebt.
Zoals ik het begrijp, beschik je over de volgende materialen, die je op onderstaande volgorde wilt aansluiten:
- cd-speler (stereootje?)
- mengpaneel
- 2 studio monitoren
De aansluitingen van je apparaten:
cd-speler (stereootje): 3,5mm jack hoofdtelefoon
mengpaneel: 6,3mm jack (neem ik aan?) in- en outputs
studio monitoren: 6,3mm jack (neem ik aan?)
En heb je wellicht wat meer informatie over je producten?
(Is je 'radio' een stereotorentje of een boombox-geval? Wat voor mengpaneel hebben we het over? DJ of PA? Heeft deze ook nog andere in- en outputs? Heb je een merk van de studio monitoren? enz. enz.)
Wat betreft het plaatje, gezien de grootte is het verstandiger om deze lekker als link te laten staan. Wanneer je deze in je post zou verwerken, komt dit niet ten goede aan de lay-out van het forum.
Comment