Announcement

Collapse
No announcement yet.

topkast doet het niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat het probleem zich dan voordoet bij de topspeaker-connector in je subwoofer, en wellicht maakt deze dan net contact wanneer je subwoofer lekker belast wordt. (subtrillingen)
    Wellicht even kijken op het connectorpaneeltje van je subwoofer of daar iets losjes zit?

Comment

Oke maar ik heb voor mijn top kasten een aparte versterker ze worden niet door de sub speaker door gelust.
      Ook wanneer ik mijn sub versterker aansluit op mijn toppen is er niks aan de hand.
      Wanneer ik alles op een versterker aansluit doet het probleem zich ook niet voor.
      maar wanneer ik alles gescheiden aansluit dan laat een van de twee topkasten het af weten.
      Ik heb er al een nieuwe Xover tussen gezet en een nieuwe EQ en een nieuwe mengtafel en nieuwe versterkers geprobeerd.
      het probleem blijft bestaan.

Comment

Ook wanneer ik mijn sub versterker aansluit op mijn toppen is er niks aan de hand.
        ...en nieuwe versterkers geprobeerd.
        het probleem blijft bestaan.
        ??

Comment

Wanneer ik mijn top kasten aansluit op mijn sub versterker is er niks aan de hand.

ook heb ik een set Crown versterkers gekocht
          te weten de XTi 1000 en de Xti 4000.

maar het probeleem is hier nog steeds niet mee opgelost.
          :cry:

Comment

Even op een rijtje;
            - De top op een P2000 versterker werkt prima
            - De top op de Crown versterkers aansluiten werkt niet
            - een andere versterker gebruiken werkt prima
            - Andere kabels gebruiken werkt prima
            - Een nieuwe crossover hielp niet
            - Een nieuwe EQ hielp niet
            ...

Heb je de subs al eens op de P1600 gezet? Zoja, krijg je dan hetzelfde probleem?

Comment

Dat zal ik nog eens doen.

Maar als dat niet werkt stop ik er mee.

Heeft iemand advies voor nieuwe speakers 2 toppen en 2 subs die bij de Crown XTi's passen.
              Mijn budget is ongeveer €3500,00
              Let liefst nog wel eenbeetje handzaam want de DAP kasten zijn erg log en zwaar.

Comment

Wanneer je handzame en lichtere kasten wilt, kun je eens kijken naar 'plastic' kasten zoals die van RCF. Tevens maakt RCF nette luidsprekers die flink belast kunnen worden. Wellicht interessant om die eens te gaan beluisteren.

Comment

Ik zou toch nog maar is even doorkijken. Een topkast kan niet zomaar kapot zijn. Overigens een stapje beter kan nooit kwaad.

Comment

Working...
                  X