Announcement

Collapse
No announcement yet.

Platen Speler USB of .mp3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Platen Speler USB of .mp3

kijk hier

:?: :?: Webhosting :?: :?:

Comment

beter lezen jonge vrinddddd

60 seconden wachten en dan zuigen ;)

Comment

65 seconden! 8)

Vond het orgineel ook wel mooi, maar dit ligt me denk ik iets meer. Wel leuk nummertje.

Comment

Die versie van Alain ft Dj Chris is ook prima te doen

Comment

ff downloaden

-----------------------------------Edit:---------------------------------------------

Ik vind het een leuke remix!
            Het orgineel vind ik mooier maar ik ga deze zeker draaien als loskomer met het orgineel ervoor 8)

Comment

Ik ben het eens met Ra_ver, origineel is goed, maar deze versie ligt me wat meer.

Goeie mix trouwens

Comment

Ik ken het orgineel niet. Dit nummer is best wel saai vind ik 8O

Comment

Originally posted by EJAY
                  Dit nummer is best wel saai vind ik 8O
                  Omdat jij van hardstyle houd....

Comment

Originally posted by DJCASE
                    Originally posted by EJAY
                    Dit nummer is best wel saai vind ik 8O
                    Omdat jij van hardstyle houd....
                    ik hou heus nog wel van meer muziek stijlen maar dat wil niet zeggen dat ik ze ook draai :!:

Comment

mijn style zijn tog ook trance hardstyle en ik luister tog ook latin of hardcore maar ik vind toevallig dit nummertje ook niet 1 van de beste

Comment

Platen Speler USB of .mp3

Bestaan er ook vinyl platen spelers die via een USB kabeltje bijvoorbeeld .mp3(of andere bestandjes) kunnen afspelen via een laptop??? Momenteel maakt de prijs niet uit, later zal ik gaan kijken op de prijs en zal ik hier de duurdere weg halen.

Alvast bedankt!

Comment

Wanneer je nu nog niet van plan bent om daadwerkelijk iets aan te schaffen, waarom maak je dan nu al een topic aan? Ik snap dat je je eventueel wel wilt inlezen in de diverse mogelijkheden, maar nu spoor je diverse mensen aan om setjes voor je samen te stellen, van goedkoop tot duur, waarna jij alles wat niet voor je budget geldt opeens wegveegt en dan pas gaat overwegen of dit spul uiteindelijk voor je budget geschikt is...

Kortom, wat is je budget? Wanneer je dit nog niet hebt, kunnen we je amper helpen.
                          Probeer wel eens te zoeken op trefwoorden als Timecode.

Wanneer je niet zozeer om het vinyl-gevoel geeft, maar wel graag dezelfde truukjes uithaalt, kun je kijken naar bijvoorbeeld een topload speler met een sjiek jogwheel.

Comment

Noem gewoon namen. het budget is net al te groot(voor een beginner).

Comment

Wanneer je dit topic levend wilt houden, antwoorden wilt ontvangen en een slotje wilt voorkomen, raad ik je ten zeerste aan om je toon te veranderen.

Tevens is 'niet al te groot' budget nog steeds een vaag begrip. Waar moeten we aan denken? 50 euro? 200 euro?

En nog iets, probeer zelf met wat oplossingen te komen in plaats van te roepen of mensen hier setjes willen plaatsen. Wanneer iemand je wilt helpen, zal deze persoon je kunnen vertellen of dit geschikt is voor je doeleinden of niet en of er wellicht een beter alternatief is.
                              Kortom, doe je huiswerk en verricht wat zoekwerk, voordat je mensen gaat lopen commanderen.

Comment

Working...
                              X