Announcement
Collapse
No announcement yet.
Platen Speler USB of .mp3
Collapse
X
-
Platen Speler USB of .mp3
Bestaan er ook vinyl platen spelers die via een USB kabeltje bijvoorbeeld .mp3(of andere bestandjes) kunnen afspelen via een laptop??? Momenteel maakt de prijs niet uit, later zal ik gaan kijken op de prijs en zal ik hier de duurdere weg halen.
Alvast bedankt!
Comment
-
Wanneer je nu nog niet van plan bent om daadwerkelijk iets aan te schaffen, waarom maak je dan nu al een topic aan? Ik snap dat je je eventueel wel wilt inlezen in de diverse mogelijkheden, maar nu spoor je diverse mensen aan om setjes voor je samen te stellen, van goedkoop tot duur, waarna jij alles wat niet voor je budget geldt opeens wegveegt en dan pas gaat overwegen of dit spul uiteindelijk voor je budget geschikt is...
Kortom, wat is je budget? Wanneer je dit nog niet hebt, kunnen we je amper helpen.
Probeer wel eens te zoeken op trefwoorden als Timecode.
Wanneer je niet zozeer om het vinyl-gevoel geeft, maar wel graag dezelfde truukjes uithaalt, kun je kijken naar bijvoorbeeld een topload speler met een sjiek jogwheel.
Comment
-
Wanneer je dit topic levend wilt houden, antwoorden wilt ontvangen en een slotje wilt voorkomen, raad ik je ten zeerste aan om je toon te veranderen.
Tevens is 'niet al te groot' budget nog steeds een vaag begrip. Waar moeten we aan denken? 50 euro? 200 euro?
En nog iets, probeer zelf met wat oplossingen te komen in plaats van te roepen of mensen hier setjes willen plaatsen. Wanneer iemand je wilt helpen, zal deze persoon je kunnen vertellen of dit geschikt is voor je doeleinden of niet en of er wellicht een beter alternatief is.
Kortom, doe je huiswerk en verricht wat zoekwerk, voordat je mensen gaat lopen commanderen.
Comment
Comment