Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie kan me helpen om een goede boxenset uit te kiezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn die dan evenzwaar als die Behringers?
    Baseer je dat nou op wattage? Watts zijn totaal niet belangrijk voor het gewicht, wat wel van belang is zijn de gebruikte matrialen (denk aan magneten, hout enz.).
    Kan iemand mij iets meer vertellen over de topkastjes?
    Daar staat 550 watt. Is dat rms?
    Dat maakt totaal niet uit; er zit toch al een versterker in. Voor het volume is de max spl in Db veel interessanter.
    Last edited by Guest; Sunday-23-01-2011, 21:32.

Comment

Watts zijn alleen maar interessant als je gaat kijken naar een passende versterker voor je speakers. Gelukkig hoef je dat bij actieve luidsprekers niet te doen, omdat deze al ingebouwd zitten.

Het beste is om te vergelijken op prijs, handelbaarheid (gewicht/materiaalsoort/afmetingen), vermogen en klank. En dat laatste kan niemand op internet je vertellen, want iedereen ervaart het anders. ;)

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
        Baseer je dat nou op wattage? Watts zijn totaal niet belangrijk voor het gewicht, wat wel van belang is zijn de gebruikte matrialen (denk aan magneten, hout enz.).

Dat maakt totaal niet uit; er zit toch al een versterker in. Voor het volume is de max spl in Db veel interessanter.
        Haha... LOL ! Ik heb me mss verkeerd uitgedrukt. Ik ben Belgisch he. Zijn die boxen even zwaar wilt zeggen " zijn die even sterk" zoals jullie het zouden formuleren, denk ik.
        Ik had het niet over het gewicht hoor :p Wat maakt mij het gewicht nu uit.
        Toch bedankt voor de leuke reactie, heb ff gelachen :D

Comment

Hmm, zo begreep ik het niet. Maar goed, die behringers hebben als als max spl 125 Db en die andere (wat ik kan vinden) 99 Db, die behringers zouden in theorie harder moeten kunnen.
          Last edited by Guest; Sunday-23-01-2011, 23:21.

Comment

Klopt maar ik zou toch serieus kijken naar 2x de 15inch versie en één 18 inch sub.
            De 12 inch versie van behringer is een leuke speaker maar kan lang niet tippen aan de druk en het volume dat de 15 inch versie kan leveren.

Comment

Bedankt, m'n keuze is gemaakt hoor !

Comment

Wat is het geworden?

Comment

Working...
                X