Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe serie: Electro Voice live X

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik wil niemand vals beschuldigen, maar frank19782011 bent u niet toevallig nou betrokken bij LAN ? lijkt namelijk wel heel erg op promotie voor dit merk..

EV is gewoon een goed merk, zeker de ZX(A), RX, PX etc.. Wat in dit segment het beste is? dat is gewoon een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeuren. echter de live-x is toch wel een budget serie, en dat haalt natuurlijk lang niet de "echte ev kwaliteit". Vooral leuk voor mensen die eigenlijk DAP (nee niet mc-serie), of iets dergelijks zouden nemen, maar nu toch "goedkoop" een EV logo'tje erbij kunnen hebben. Je zou het kunnen vergelijken met JBL-JRX, een pro-merk, voor een budget prijs/kwaliteit.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
      Ik wil niemand vals beschuldigen, maar frank19782011 bent u niet toevallig nou betrokken bij LAN ? lijkt namelijk wel heel erg op promotie voor dit merk..

EV is gewoon een goed merk, zeker de ZX(A), RX, PX etc.. Wat in dit segment het beste is? dat is gewoon een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeuren. echter de live-x is toch wel een budget serie, en dat haalt natuurlijk lang niet de "echte ev kwaliteit". Vooral leuk voor mensen die eigenlijk DAP (nee niet mc-serie), of iets dergelijks zouden nemen, maar nu toch "goedkoop" een EV logo'tje erbij kunnen hebben. Je zou het kunnen vergelijken met JBL-JRX, een pro-merk, voor een budget prijs/kwaliteit.
      dat klopt SLGV..Zeg ook niet dat EV geen goed merk is.Kwestie van smaak en persoonlijke voorkeuren klopt ook, daarom zeg ik ook luisteren en vergelijken en nee ben niet betrokken met LAN alhoewel ik gebruik het wel in de verhuur en met trots, net als ik trots ben op onze alcons :)- Als iemand over Alcons begint zal ik net zo lovend zijn. Voor budget merken vind ik de DAP pro of Omnitronics waar voor hun geld..Hééél vroeger zijn wij met de Omnitronics gestart...hebben we veel aan verdient in de rental en het geluid is zeker goed voor de prijs. fijne avond

Comment

Working...
      X