Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe hoofdtelefoon lijn bij bax-shop.nl genaamd WESC!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe hoofdtelefoon lijn bij bax-shop.nl genaamd WESC!

Hey Mensen,

Ik ben nieuw hier en ik kom maar meteen met een vraag...
    Ik wil met de computer zang schijden van de muziek. Ik weet dat het niet 100% zuiver kan maar dat hoeft ook niet. Ik wil het namelijk weer gebruiken voor een remix. Nu is de vraag... hoe doe ik dit?
    Ik heb al wel iets gevonden met de frequenties aanpassen... maar ik weet niet hoe dit moet. :roll:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen....

Greetz... Goofy :wink:

Vergeet het maar, dat lukt je niet!! Je zal toch op zoek moeten gaan naar acapella's.

(en volgens mij is dit onderwerp al een keer eerder besproken)

Comment

Originally posted by DJDyno
      Vergeet het maar, dat lukt je niet!! Je zal toch op zoek moeten gaan naar acapella's.

(en volgens mij is dit onderwerp al een keer eerder besproken)
      Ik sluit me helemaal bij Dyno aan, zet je p2p is aan en tik het nummer dat je wil met acapella erachter en dan ff downen en klaar :wink:

Comment

Ik sluit me hier weer verder bij aan, heb het zelf meegemaakt. Wilde 'Let The Ligt Shine In van Daren Tate en Jono Grant' in de Original Mix hebben, maar had alleen de Vocal Mix, ben even aan het zoeken geweest en kwam gewoon de NON Vocal mix tegen.

Als je zegt welke je zoekt kunnen mensen hier je misschien wel helpen met zoeken.

Comment

het is mogelijk door 2 identieke tracks te hebben en deze uit fase tegen elkaar in te draaien en op het moment van de vocal weer uit fase te halen

zal er even een handleiding bij zoeken geef me effe tijd!

Comment

Nieuwe hoofdtelefoon lijn bij bax-shop.nl genaamd WESC!

Een hoofdtelefoon kan tegenwoordig worden gezien als accessoire.
            Steeds meer mensen gebruiken de hoofdtelefoon als een soort veredeld hoofddeksel en vouwen hem ook vaker rond de nek dan dat deze daadwerkelijk op de oren staat.
            Daarom speelt Bax-shop.nl hier op in door te komen met een geheel nieuwe hoofdtelefoonlijn met de naam Wesc.

Wesc Bongo Delta

Wesc Bongo Mitch

Wesc mag met afstand Street Fashion!
            worden genoemd want deze modieuze hoofdtelefoons zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en stylen.
            Ook de namen zijn niet allerdaags te noemen: Bongo Marok, Dimak Bag, Oboe Jussi en Scretch Bag Pipe zijn nog maar vier van de exotische namen die de hoofdtelefoons hebben gekregen.
            Van fel groene oorkussens en buitenkanten tot aan hele platte oorkussens met een mooie print;
            het merk WESC heeft het allemaal.
            Ook voor de prijs hoeft u het zeker niet te laten, neem de Wesc Oboe White maar eens als voorbeeld.
            Deze is voor maar € 64,95 al van u. Tel het comfort, de geluidskwaliteit en de trendy look van deze hoofdtelefoons bij elkaar op en dit resulteert in echte 'must haves'!

Wesc Bongo Marok

Wesc Bag Pipe

Wat vinden jullie ervan?

Comment

Ja ik vind het moeilijk. Ze zijn leuk, ze zijn mooi. Maar zien er niet echt stevig uit. Het is zeker leuk als accesoire op je I-pod.

Maar als ik me zelf en met mij denk ik veel mede forumleden inschat zijn we DJ's die per avond weet ik hoe vaak de oorschelp met hun hoofd op hun schouder drukken. Ik vraag me sterk af hoe goed ze hier tegen kunnen.

Verder lijkt de prijs me wel netjes, mits de geluidskwaliteit inderdaad goed is en de schelp geluid uit de omgeving goed afscheid.

Comment

Headphones zien er leuk uit, voelen best stevig (al wil dat niets zeggen) en het geluid is zeker niet slecht te noemen. Zeker niet voor het geld...

Comment

Zeker zijn geld waard, looks zijn uniek en geluid is echt goed! heb het alleen nog niet getest tijdens het draaien maar ze klinken wel koeel 8)

Comment

Wesc is een samenwerkingsverband tussen diverse bekende designers.

Vind ze zelf helemaal geweldig en ik denk dan ook dat dit de toekomst wordt. Geen effen hoofdtelefoons meer op je hoofd, maar zo gek mogelijk!
                    Last edited by Jeffrey | Bax-shop.nl; Thursday-08-01-2009, 11:36.

Comment

En ze worden ook al lekker verkocht, ben ook van plan er 1-tje te halen (al is het maar voor mijn Ipod ofzo)

Comment

Ik heb ook wel het idee dat zoiets de nieuwe trent gaat worden onder de dj's. Verschillende dj's laten al hun eigen hoofdtelefoon pimpen.

Ik vind persoonlijk deze koptelefoons er nogal klein uitzien, niet zoals de duurdere pioneers, denons en de technics. Deze vind ik een stuk deftiger staan bij een dj. :P Wellicht komt er nog een nieuwe serie?

Comment

Originally posted by roderickk
                          Ik heb ook wel het idee dat zoiets de nieuwe trent gaat worden onder de dj's. Verschillende dj's laten al hun eigen hoofdtelefoon pimpen.

Ik vind persoonlijk deze koptelefoons er nogal klein uitzien, niet zoals de duurdere pioneers, denons en de technics. Deze vind ik een stuk deftiger staan bij een dj. :P Wellicht komt er nog een nieuwe serie?
                          Deze zijn denk ik ook meer gericht op casual gebruik zegmaar ofniet?
                          Ik zelf zou nooit zoeen kopen, doe mij maar mn fake HDJ1000 :P

Comment

Deze zijn denk ik ook meer gericht op casual gebruik zegmaar ofniet?
                            Ik zelf zou nooit zoeen kopen, doe mij maar mn fake HDJ1000 :P
                            Dat kan inderdaad ook, maar als je er toch leuk wilt bij lopen tijdens het draaien zijn deze hoofdtelefoons ook uiteraard geschikt :D

Comment

ik zag trouwens al een paar mensen met deze hoofdtelefoons lopen op het station :lol:

Comment

Working...
                              X