Ik zag mensen in Antwerpen er ook al mee lopen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe hoofdtelefoon lijn bij bax-shop.nl genaamd WESC!
Collapse
X
-
Afhankelijk van de prijsklasse zijn dit (over het algemeen) toch wel stevige hoofdtelefoons. Zelfs de hoofdtelefoons in de klasse tot €50 zijn toch wel van redelijke kwaliteit, maar voor de DJ's, die wekelijks dezelfde hoofdtelefoon gebruiken kunnen beter ene in de duurdere prijsklasse nemen.
Zelf heb ik ondertussen al 3 hoofdtelefoons van Wesc uitgeprobeerd en de enige waarvan ik het gevoel heb dat deze écht voor DJ's is bedoelt, is de
'Wesc Scretch Bag Pipe Pro DJ NY' hoofdtelefoon. Een ontzettend sterk ding en het geluid is prachtig, de prijs daarentegen ligt weer erg hoog en dan denk ik dat men eerder voor een (iets duurdere) Pioneer HDJ 1000 gaan, dit is immers toch wel een van de bekendste hoofdtelefoons.
Comment
-
Ik denk persoonlijk dat Wesc zich richt op de normale consument, met verschillende design-hoofdtelefoons die goed scoren. Als ik het zo hoor is de kwaliteit van het geluid verder netjes. Ideale dingen voor thuis en voor onderweg. :D
DJ-hoofdtelefoons is toch een beetje een segment apart. Hier geldt robuustheid en geluidsvolume stukken meer dan design. Hier gaat het voornamelijk om de functionaliteit, in plaats van het optische deel.
Comment
-
Eigenlijk probeerde ik dat ook zo ongeveer duidelijk te maken, ik heb 2 goedkopere van Wesc opgehad, en zoals ik in mijn vorige post al zei; is dit niks voor DJ's. De 'Wesc Scretch Bag Pipe Pro DJ NY' daarentegen is een echte aanrader, wat een geweldige hoofdtelefoon, als ik het budget had zou ik deze meteen kopen!;)
Comment
-
Het is inderdaad een fashion item. Het zijn niet al te grote designs zodat ze draagbaar zijn. Om met zo'n grote koptelefoon om je nek te hebben en niet eens te luisteren is dat een beetje too much. Plus het feit dat ze samen werken met Sennheiser spreken ze ook mensen aan die kwaliteit belangrijk vinden. Ikzelf heb alleen nog de wel besproken Wesc Scretch Bag Pipe Pro DJ NY hoofdtelefoon getest die me erg beviel. Maar ik ga binnenkort zeker een kijkje nemen naar de Wesc Bongo purple hoofdtelefoon en de Wesc Alp Horn Choco Brown hoofdtelefoon. Maar als ik dat zo lees zullen die ook wel van degelijke kwaliteit zijn.
Comment
-
De Bongo serie is idd meer streetwise gebruik. De Bag Pipe serie is meer DJ gericht doormiddel van zijn grotere drivers en hogere impedantie. De Alp Horn is echt een fashion gadget iemand die net even wat anders wil.
Ik vind de producten van wesc erg gelikt en tevens was ik ook erg onder de indruk van de prestatie`s van deze hoofdtelefoons. Ik zou zeggen kom ze zelf uitproberen en oordeel zelf ;)
Comment
Comment