Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback Velleman VDSABS15A

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback Velleman VDSABS15A

Hoi,

Kent iemand deze speaker? Ik kan een set overnemen van iemand voor een scherpe prijs.
    Wil de speakers buiten (100man) en binnen gebruiken,
    Muziekstijl Minimal/Techno, in elk geval veel bass.

Kunststof speaker met ingebouwde versterker (aktief, prijs per stuk)

Kenmerken

* robuust, geschikt voor alle toepassingen
    * zeer voordelige prijs/kwaliteitsverhouding
    * metalen beschermingsrooster
    * ingewerkt plastic handvat en opening voor luidsprekerstatief (? 35mm)

Specificaties

* afmetingen woofer: 15" (38cm)
    * afmetingen tweeter: 1.35" (3.5cm)
    * impedantie: 8 ohm
    * versterker: 180W (120Wrms)
    * frequentierespons: 40Hz ~ 18kHz
    * sensibilit? (1W/1m): 97dB
    * afmetingen: 720 x 495 x 365mm
    * gewicht: 28kg
    Last edited by Closie; Saturday-29-01-2011, 21:05.

dit bericht slaat nergensop
    Last edited by djwildfox; Saturday-29-01-2011, 21:13.

Comment

Hoi,

Wat bedoel je? ik wil alleen weten of iemand deze kent voordat ik ze koop? Daar is toch een forum voor, om dingen te vragen? of zit ik verkeerd?

Groet

Comment

sorry ik heb verkeerd gelezen. ik zag in de titel feedback staan.. dus ik dacht dat je hem bij feedback wou halen

Comment

Hij geeft specificatie's.. Is zie nergens een link naar een concurrent.

Het zijn leuke speakers voor een niet te groot publiek. De 15 inch woofer die er in zit gaat wel redelijk wat bas geven. Alleen als ik naar het SPL kijk en het watt ligt dat niet echt hoog om er 100 man mee te bespelen. En zeker niet in je genre en veel bass voor zoveel mensen. Voor spraak of een klein achtergrond muziekje ligt dat wel weer anders. Ik zou wat verder sparen en eens kijken voor Behringer B215. Is een prijs/kwaliteit merk dat wat meer gaat leveren voor 100 man. En bass zit er ook goed in. (deze heb ik zelf ook). Toch blijft het altijd een verstandige keuze om te gaan luisteren hoe speakers klinken, mocht je ze gaan aanschaffen. Iedereen hoort namelijk anders..

Comment

zeker voor buiten ga je 100 man zeker niet redden als je een knalfuif wil. Achtergrondmuziek wellicht. Als t een ex-kermisspeaker is (zie vaak velleman op de kermis) wel even goed kijken/luisteren of ie nog goed is.

Comment

Working...
            X