Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actieve kast met storing.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actieve kast met storing.

Wij zijn 2 DJ's die op verenigingen willen gaan draaien en familie dagen. Als je wilt weten wat we allemaal in huis hebben neem dan snel een kijkje op onze site!: http://www.dancedjs.tk/.
    Wij draaien verlopig alleen nog bij ons in de buurt. Dat houd in omgeving Eemnes, Baarn, Laren, Bussum, Hilversum. Voor feesten verder weg kan je het altijd proberen maar in groningen gaan wij bijvoorbeeld niet draaien omdat dat te ver voor ons is.

Mail maar of neem nog een kijkje op onze site.

Ik draai ook, ben een House / Groove Dj uit Amsterdam

Heb op meerdere locaties al gedraaid.

Number One - Diemen
    Aknathon - Amsterdam
    Ouwekerkerplein (Koninningendag) - Amsterdam
    Twstd Dj Contest - Amsterdam
    Virus Festival - Eindhoven

En nog wat kleine feestjes van vrienden voetbal verenigingen, enz.

Kijk op www.djkone.nl voor meer info.

Comment

Ehm... Wat heeft dit met dit topic te maken :?:

Comment

Hallo, WAKKER WORDEN????????

Dit is toch een DEEJAYFORUM?

Dat wil toch zeggen dat hier dj's bij elkaar gebracht worden om met elkaar van gedachtes te wisselen.....

reken er maar niet op dat je aan een advertentie op zon website als deze iets overhoudt hoor.....

sorry voor het wakkermaken.

Comment

ja, maar dit is een forum waar 2 dj's zich aanbieden en dj kone zet er zijn cv op (no offence), moet misschien in een nieuw, eigen topic

Comment

Lijkt me inderdaad voor iedereen het makkelijkst om je diensten in een eigen topic aan te bieden.

Beetje lastig zoeken anders; "Als je mij wilt boeken, kijk dan even onder de cv van die andere dj..." Snap?

Comment

Actieve kast met storing.

Leute,

Ik heb sinds juni 1 actieve monitor, en wel de American audio Dls15p. Deze komt hier uit de webshop. Nu is na een paar weken het volume niet meer regelbaar. De potmeter lijkt altijd vol uit te sturen, ook als ik hem helemaal dicht draai. Voorheen was dat niet zo'n probleem omdat ik hem aleen als monitor gebruikte, nu wil ik er echter een tweede bij kopen, en deze 2 ook als extra geluidsset inzetten. En dan is zo'n defect verdomt lastig.
              Heeft er hier iemand een idee wat er mis is?

Mvg, Tim Versteeg

Comment

Mailtje sturen en aanspraak maken op de garantie die je er bij krijgt lijkt me in dit geval de beste oplossing.

Comment

Dit formulier even uitprinten en invullen en je luidspreker terug sturen

Voor een reparatie staat ongeveer 2 weken, niet langer maar wel korter.

Comment

Nu kan iedereen die kortingscode gebruiken die er bij staat :? ?

Of wijzigen jullie deze met regelmaat

Comment

De oplettende kijker zal op sommige sites ook wel eens een kortingscode tegen kunnen komen. ;)

Comment

Working...
                      X