Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een (table top) CD speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar kun je inderdaad nog wat truukjes mee uithalen.

Ik zal even de topictitel wat aanpassen, want deze is niet meer van toepassing, neem ik aan.

Comment

Ik zat eerst ook te kijken naar de Axis 4, maar ben toen wat hoger gaan kijken. Nu is mijn oog gevallen op de reloop spelers: rmp1/rmp2
      Iemand ervaring met deze, ze lijken me echt super

Comment

Originally posted by Rick
        Toch een dubbele CD-speler?
        In dat geval zul je toch iets minder lekker uitkomen met inbouwen, een 10" (?) mixer met een 19" dubbele CD-speler. Wellicht iets om rekening mee te houden.
        Zelf heb ik een Numark CDN-22 MKIV dubbele CD-speler, een lekker no-nonsense spelertje. Voor drive-in werk perfect en robuust. Echter kun je hier niet zoveel mee uithalen, doordat deze speler nogal basic is.

Als je echt wilt gaan mixen, raad ik je toch aan om een setje tabletops te nemen, doordat je dan de beschikking hebt over een groter jogwheel.

Het ligt er dus aan wat je er mee wilt gaan doen en dat kun je het beste zelf bepalen.

Deze heeft wat meer functies is iets boven je budget, maar wel van Numark en heeft loop in en loop out.

Linkje: http://www.bax-shop.nl/19-inch-cd/mp...t-details.html

Zelf heb ik deze:
        Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Ben er erg tevreden mee, heeft veel effecten met hoge kwaliteit, misschien is het wat om door te sparen of deze na de bovenstaande te kopen(een opstapje).

Groeten, Jan-Paul

Comment

Oke bedankt jongens ik ga wel een keer bij Bax-Shop lang om uit te zoeken.

groetjes Kai.

Comment

Working...
          X