Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een (table top) CD speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stoney, PCDJ wel eens geprobeerd? Draait ook als een tierelier!!

Comment

Ik heb PCDJ RED, maar nee, geef mij maar VirualDJ, draait volgens mij veel lekkerder.

Comment

Originally posted by DJInsidious

Zijn er trouwens aanbevelingen voor platentassen of platenflightcases?
        Platentassen zijn makkelijker mee te nemen gooi hem over je schouder en klaar,maar als je aan het draaien bent vind ik het vervelend om platen te zoeken.
        Een flightcase is vervelend om te dragen,maar als je aan het draaien bent kom je makkelijker bij je platen (is overzichtelijker).
        Vaak neem ik alle twee mee,want als je de deksel eraf haald (van je flightcase) kan je daar je platen uit je tas in doen.

Comment

Op zoek naar een (table top) CD speler

ik heb een cd speler op het oog namelijk de US Blaster 7303 table top CD speler maar is dit aan te raden m'n budget is maar 150 euro kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

[edit Rick]Topictitel aangepast.

Comment

Tja US Blaster is nu niet echt een merk waar ik nou warm voor loop :(

En 150 euro per speler is ook niet echt iets waar je wat degelijks voor kan verwachten.

Ook is je eisen pakket niet duidelijk. Wat moet je speler minimaal kunnen?

Krijgt deze met schokken te maken? Dan antishock
            Wil je beetje redelijk beatmixen? Zorg dan voor instant start
            Welk laad mechanisme? Topload, frontload? Frontload met laadje of slot in.

Maar ik zou liever kijken voor een stel 2e hands mooie pioneers of denons.

Of anders een dubbele? voor 300 euro heb je volgens mij al een redelijke dubbele Numark.

Comment

Ben het met George eens
              je zou ook eens kunnen kijken naar deze cd speler is wel iets boven je budget

De CDI-100 is een table top CD speler met verrassend veel functies voor in zijn prijsklasse. Zo beschikt deze MP3 CD speler over BOP effecten, anti-shock, snelle CD herkenning en fader start.

lijkt mij wel een leud cd spelertje.Hij heeft loop functie, frontstart en leest ook al mp3 (al moet je hier natuurlijk niet teveel van verwachten)

Comment

Ik denk dat je beter een van de volgende opties kiest, of wellicht een combinatie.
                - Kijk naar een leuk tweedehands setje dat ongeveer overeenkomt met je budget
                - Stel je eisen bij (waardoor je iets minder kwaliteit neemt voor minder geld)
                - Stel je budget bij (waardoor je een iets robuustere speler kunt kopen (die dus eventueel ook mee op pad kan)

Tevens zou ik niet zomaar één speler van een budgetmerk kopen. De kans is groot dat er zonder enige notificatie wijzigingen in de producten kunnen plaatsvinden. (Bijvoorbeeld opeens een blauw schermpje in plaats van een oranje, ik noem maar iets.) Hierdoor zijn de verschillen in de spelers niet groot, maar de uitstraling wel. Hou hier wel een beetje rekening mee. Daarom zou ik er eerder voor kiezen om twee spelers tegelijk te kopen, zodat de spelers dan waarschijnlijk ongeveer even oud zijn. (Dus de datum waarop ze van de band rolden in China. ;) )

Comment

oke bedankt jongens ik denk dat ik nog ff door ga sparen want ik heb net een mixertje en kotelefoon aangeschaft....

bedankt!

Comment

mijn eisen zijn er moet pitch cue en een jog wheel op zitten
                    gewoon alles wat een beginnende dj nodig heeft

Comment

Originally posted by kaios
                      oke bedankt jongens ik denk dat ik nog ff door ga sparen want ik heb net een mixertje en kotelefoon aangeschaft....

bedankt!
                      Welke mixer heb je aangeschaft dan? Wellicht kun je een mooi bij elkaar passend setje maken.

Comment

De Behringer DX 626 DJ mixer.

Comment

Okee. Lijkt me een leuk beginnersmixertje. Tot hoever ga je je budget eigenlijk opschroeven?

Comment

De mixer en de koptelefoon heb ik al en aan de CD spelers wil ik zo'n 250 euro uitgeven.
                            Ik heb trouwens het liefst een Dubbele CD speler.

Alvast bedankt!

Comment

Toch een dubbele CD-speler?
                              In dat geval zul je toch iets minder lekker uitkomen met inbouwen, een 10" (?) mixer met een 19" dubbele CD-speler. Wellicht iets om rekening mee te houden.
                              Zelf heb ik een Numark CDN-22 MKIV dubbele CD-speler, een lekker no-nonsense spelertje. Voor drive-in werk perfect en robuust. Echter kun je hier niet zoveel mee uithalen, doordat deze speler nogal basic is.

Als je echt wilt gaan mixen, raad ik je toch aan om een setje tabletops te nemen, doordat je dan de beschikking hebt over een groter jogwheel.

Het ligt er dus aan wat je er mee wilt gaan doen en dat kun je het beste zelf bepalen.

Comment

Ik zat misschien te denken aan de Numark Axis 4

Comment

Working...
                                X