Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraagje over kabel aansluiting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ooit gehoord van bittorrent? :D 8)

Maar ik denk niet dat het de bedoeling is om van deze topic een illegale topic te maken over downloaden enzo. Dus laten we

:!: BACK TO TOPIC :!:

gaan.

Comment

Bittorrent werkt niet bij mij (helaas) maar zal nog wel eens kijken of ik acid op een andere manier kan krijgen.

en nu :!: BACK 2 TOPIC :!:

Comment

vraagje over kabel aansluiting

hallo,

ik ben van plan om de HK audio performer set aan te schaffen, nou is mij vraag: hoe sluit ik het op mijn mengpaneel aan?

de ingang bij de HK set is XLR terwijl mijn mengpaneel tulp als uitgang heeft. is dit met een verloopje geklaard? wat zijn de gevolgen hiervan, aangezien dat tulp 2 polig is en XLR 3 polig.

hoop dat iemand mij kan helpen,
        gr myckel

Comment

Je kunt een tulp naar XLR-kabel kopen, alleen stuur je dan wel je luidsprekerstack ongebalanceerd aan (en op die term kun je mooi even zoeken. ;)). Je kunt eventueel twee DI-boxen in de flightcase van je mixer leggen (er vanuitgaande dat je hier een flightcase voor hebt, aangezien je ook zo'n setje kunt kopen ;)), om er voor te zorgen dat je zo wel een gebalanceerd en minder storingsgevoelig signaal naar je stack stuurt.

Comment

oke, bedankt voor het antwoordt.

kan ik dus nu van mijn dj mixer (tulp uitgang) via deze DI box recht op mijn actieve audio set aansluiten?

Comment

Die kun je inderdaad ook gebruiken ja, is tevens 2 in één.

Comment

ok,

wat ik niet begrijp is dat er in de gebruiksaanwijzing staat dat de uitgang van de di box xlr gebalanceerd is en op microfoon niveau en dat je die moet aan sluiten op een mic ingang van je mixer?

gr myckel

Comment

Als het goed is zou je dit kunnen aanpassen met de ATTENUATION switch. Een microfoon is een laagohmige bron, een lijnsignaal een hoogohmige.

Comment

Working...
                  X