Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan ik een Behringer DX 626 DJ mixer aan mijn pc aansluiten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ik een Behringer DX 626 DJ mixer aan mijn pc aansluiten?

Wie heeft met deze tafels ervaring en wat vind je ervan?

ikzelf heb ze ook en ik vind ze super relax, en is volgens mij zeker de beste tafel samen met de technics?
    wat vinden jullie hiervan!! :idea:

Kan ik een Behringer DX 626 DJ mixer aan mijn pc aansluiten?

Kan ik mijn mixer aansluiten aan mijn pc?

Alvast bedankt.

[Edit Rick] Leestekens toegevoegd en topictitel gewijzigd.

Comment

Alsjeblieft en anders deze in je koptelefoonuitgang en ingang van je mixer.

(Wanneer jij je vragen beknopt stelt, kun je ook korte antwoorden verwachten. Ik adviseer je meer tijd, details en zorg in je topics te steken als je een goed antwoord wilt. Wanneer jij je tijd er in steekt, wil een ander je daar vast wel mee helpen.)

Let ook even op je spelling en het gebruik van leestekens. Zoals je in de regels hebt gelezen wordt hier ABN gesproken (getypt).

Comment

Oke bedankt en voortaan zal ik op m'n leestekens letten en meer info geven. 8)

Comment

Prima. ;)

Welke van de twee wordt het eigenlijk, of ga je ze wellicht beiden gebruiken? Het voordeel van dit laatste, is dat je dan 2 PC-kanalen op je mixer kunt instellen.
          Zo kun je bijvoorbeeld met een programma als Virtual DJ de ene geluidskaart voor kanaal 1 en de andere (externe) geluidskaart voor kanaal 2 instellen, zodat je hiermee ook kunt mixen.

Comment

Ik snap niet allemaal wat het betekent.
            Als :) ik zo'n USB geluidskaart koop wat kan ik daar dan mee?

Comment

De USB-zijde sluit je aan op je pc, en aan de andere kant krijg je dan 2 tulpjes (links/rechts) om aan te sluiten op een lijningang (in dit geval je mengpaneel). De USB-geluidskaart gedraagt zich net als je gewone geluidskaart.

Even schematisch;
              PC - interne geluidskaart van je pc - hoofdtelefoonuitgang - 3,5 mm jack naar 2x tulp kabel - mengpaneel kanaal 1
              PC - externe geluidskaart USB - 2x tulp uitgang - tulpkabel - mengpaneel kanaal 2

Uiteraard kun je die kanalen op je mengpaneel veranderen, dat je ze bijvoorbeeld op 2 en 3 zet, maar het is nu even om aan te geven hoe het werkt.

Comment

Maar wat kost die 2e optie dan ongerveer?

Comment

Kun je zo opzoeken in de webshop. De kosten van de tulpkabel kunnen variëren, je hebt een 2x tulp naar 2x tulp kabel nodig en ik denk dat je het beste zelf kunt inschatten hoe lang deze kabel dient te zijn.

Comment

Ik vind het allemaal toch wel een beetje duur.

Comment

Dat nadeel zul je voor lief moeten nemen als je hier in verder gaat...
                      Als je niet bereid bent te investeren in de middelen die je nodig hebt, zul je niet ver komen vrees ik.

Comment

Ik heb het ook nog niet per cee nodig dus het kan nog wel even wachten. 8)

Comment

Duur is ook maar relatief he ;) En ja deze spullen kosten wat geld, maar ze bieden dan ook wel alle mogelijkheden die je je maar wenst. Dus of dat nou zo duur is...

Comment

Working...
                          X