Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke Subwoofers bij JRX 115

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is uiteraard mogelijk, het beste is om even bij de collega's van de helpdesk aan te geven wanneer je graag zou willen komen en wat je graag zou willen beluisteren. Dan kan het voor je worden klaargezet op een rustig momentje, zodat je goed kunt luisteren.

Comment

Dat lijkt me inderdaad wel praktisch. Kom namelijk zelf uit Helmond, maar ben regelmatig in Kamperland dus op zich kan ik wel een keer langs komen. Bedankt in ieder geval voor de adviezen tot dusver!

Comment

Ik ben vorig weekend bij Bax geweest om enkele subkastjes te testen, en ik moet zeggen: geweldige service daar. Ik kwam binnen en alles stond netjes klaar, alles uitgelegd gekregen, demonstratie van elke subkast. Ik moet zeggen dat ik er heel wat wijzer uit geworden ben. Raad het je dus zeker aan.

Zeker ook de Mackie SRM1801 Actieve Subwoofer is een aanrader binnen jou budget

Comment

Ah, dat was jij dus die er al zo vroeg voor de deur stond. :mrgreen:
          Maar zoals je ziet is er dus veel te regelen in overleg. ;)

Comment

Aah kijk, das mooi om te horen!
            Wat geluid betrefd is er zo ongeveer meer keuzen dan dat er verschillende merken
            rookworsten zijn. Daar weet je bijvoorbeeld dat je met een Unox worst altijd goed zit, maar op dit gebied...

Comment

Toch nog even een vraagje.

Is het wellicht een beter idee om de JBL topkasten die ik nu heb te verkopen, en over te stappen naar bijvoorbeeld deze set: http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html
              in plaats van aparte subs erbij te nemen?

Comment

Dan ga je er qua tops niet echt op vooruit.

Comment

Dat dacht ik al wel. Binnenkort maar eens gaan luisteren naar de mogelijkheden.

Comment

Working...
                  X