Announcement

Collapse
No announcement yet.

B315d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B315d

Beste forumleden,

Ik had paar weken geleden een topic gestart over skytec speakers, daar ben ik nu overheen gestapt.

Nu heb ik eens op de site rond gekeken en zag ik deze Behringer speaker:
    Deze topper beschikt over de juiste componenten om een geluidsdruk van maar liefst 126dB neer te zetten! Ongekend voor deze prijs, maar Behringer maakt het mogelijk met de B315D 15 inch luidspreker.

Ik wil even weten of ze degelijk zijn in het gebruik.

Verder lijkt het mij handiger om actieve speakers te hebben zodat je geen extra versterkers mee hoeft te shouwen en het gewoon plug and play is.

Groetjes

Het voordeel van de B315D's is dat je er probleemloos nog een 18 inch subwoofer onder kunt schuiven (wat ook nog netjes oogt). Je hebt dus nog uitbreidingsmogelijkheden. ;)

Maar, een keertje luisteren is sowieso het beste. Dan ervaar je zelf wat de luidsprekers kunnen.

Comment

Ja idd dat ga ik dan na een jaartje ofzo ook wel doen als ik wat meer power wil dus ik denk dat ik deze ga aanschaffen.

Het probleem alleen is dat jullie shop aan de andere kant van Nederland ligt vanaf mijn woonplaats..

Bedenk me trouwens net dat je zeker vanaf december vorig jaar 30 dagen proeftijd hebt dus dat zou dan in dit geval wel goed uitkomen! :D

Comment

Als ze niet bevallen kun je ze inderdaad terugsturen en krijg je gewoon je geld terug mits ze nog 100% perfect zijn.
        Maar ik verwacht niet dat dat nodig zal zijn. :mrgreen:

Comment

Hartstikke mooi weer die service van Bax! Als ik alles bij elkaar heb gezocht ga ik het bestellen! :D

Comment

Working...
          X