Announcement

Collapse
No announcement yet.

K-115 is terug?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• K-115 is terug?

Hoi,

Kan een van de mods mij vertellen hoe het zit met de terugkomst van de K-115?
    Ik zag toevallig bij een andere webshop, dat er vanaf vandaag de K-115 weer geleverd wordt.

Edit:
    Wat ik ook nog vond is dit:
    Nu voor even terug
    De K-115 is voor eventjes terug, want er is maar een zeer beperkte oplage beschikbaar. Dus wanneer je toch niet overstag bent gegaan, dan raden wij je aan snel te beslissen, want voorlopig zal er geen nieuwe voorraad beschikbaar gaan komen in Europa.
    Last edited by hardstyle; Thursday-24-02-2011, 21:43.

Een poosje terug is een licht- en geluidswinkel in Nederland failliet gegaan. Zou me niet verbazen als die nog een klein restpartijtje hadden staan dat geveild is o.i.d.

K-serie is opgevolgd door de PS-serie.

Comment

ah de k serie :) k wist niet dat die zo duur waren? eerder waren ze toch bij jullie 160 ofzo?

Comment

Er is zowel een actieve als passieve variant, misschien kijk je daar verkeerd naar.

Comment

nee, bij concurrent van jullie is het gewoon de passieve variant.

Comment

Je hebt het nu over de vergelijking van de K-serie met de PS-serie, de PS-serie bij ons en de PS-serie bij concurrenten of de K-serie bij ons en de K-serie bij concurrenten? Want ik volg hem niet helemaal.

Comment

De k-serie is nu bij de concurrent op voorraad (je weet vast wel welke...), dat is de passieve versie. Die kost daar 250 euro.
              Vroeger bij bax waren deze toch veel goedkoper of heb ik dat nou fout?

Comment

Zou best kunnen, die prijs weet ik niet uit mijn hoofd. Heb overigens geen idee waar ze nu worden aangeboden, maar voor die prijs heb je bij ons ook gewoon de passieve opvolger, de PS-115. Zelfs nog goedkoper ook.

Comment

Ze zijn inderdaad zo'n 30,-- omhoog gegaan bij de concurrent(passieve variant). En ja, ik weet dat ze zijn opgevolgd door de PS-115, maar vind het raar dat er bij BAX niet zulk nieuws is:O
                  Ik denk zoals rick ook zei dat er een bedrijf failliet is gegaan, want normaal hoor je zulk soort dingen toch via je importeur?

Comment

En ja, ik weet dat ze zijn opgevolgd door de PS-115, maar vind het raar dat er bij BAX niet zulk nieuws is:O
                    Hoe bedoel je? Dat wij de overstap aankondigen, of dat wij publiceren dat ze ergens anders weer op voorraad zijn??

want normaal hoor je zulk soort dingen toch via je importeur?
                    Als het een restpartij is van een bedrijf dat failliet gegaan is, die bij een ander in de verkoop gaat, zal onze importeur hier weinig tot niks vanaf weten. Heeft ook niet zoveel zin om dit verhaal overal te verspreiden. Wij hebben er namelijk niet zoveel mee.

Comment

Dat 2e sloeg een beetje op dat eerste, maar ik snap hem als het een failliet bedrijf is geweest:P

Comment

U vraagt wij draaien!
                        DAP K-115A actieve luidspreker (per stuk)
                        DAP K-115A luidsprekerhoes

Comment

1 opmerking
                          de 2 de foto is met speakon:P

Comment

Ja inderdaad :p maar hoe komen jullie eraan als ik vragen mag?

Comment

Ik begon al mijn twijfels te krijgen, aangezien ik bij een andere webshop ook deze leuke kastjes zag staan.
                              ps. heb ook dezelfde vraag als yobotje.:D

Comment

Working...
                              X