Announcement

Collapse
No announcement yet.

DAP Clubmate & JBL EON 1500 toppen.. Kan dat wel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Directe download link

Comment

Thanks!

Comment

Overigens, een 8 tot 10 inch topkast zou het meest ideale zijn. De Vibe 10 is een perfecte kandidaat om je mid en hoog goed uit te laten komen.

Comment

Bij de orginele clubmate zitten 8 inch topjes, bij het broertje 6,5 inch. Dus 8 inch lijkt wat meer geschikt.

Comment

Het gaat niet alleen om de woofergrootte..

Comment

daar heb je ook gelijk in, maar omdat er bijna geen bass nodig is.

Comment

Hallo Rick,

Inmiddels enige maanden geleden en eindelijk hebben we een set bijelkaar.
                Ik wil de twee setups zoals jij beschreef aan elkaar koppelen, maar ik heb geen flauw idee welke kabels ik hiervoor nodig heb. Met de gewone rood/witte tulp kabel maakte ik toen verbinding tussen de BCD3000 en de Clubmate. Nu heb ik een DAP Palladium P1200 versterker gekocht en daar zit de tulp kabel dus niet meer op. Op de site wordt ik ook niet veel wijzer.. zoveel keus en ik weet niet welke ik moet hebben!
                Wil en kan je met linkjes aangeven welke kabel(s) ik nodig heb om de Palladium en Clubmate met elkaar te verbinden?

Setup:
                - Behringer BCD3000
                - 2x Behringer B1220 speakers (geen pro)
                - DAP Palladium P1200 versterker
                - DAP Clubmate 15 (zonder toppen)

Er zal alleen gebruik worden gemaakt van een laptop voor de aanvoer van muziek.
                Stroom en speakon kabels heb ik wel.

EDIT:
                Op de achterkant van de Palladium versterker zijn 2 maal XLR (IN A) en (IN B) aanwezig.
                Maar ook deze: 2 maal Jack (XLR Pin 2+) en (TRS Tip 2+)

Klopt 't dat de 2 maal XLR naar de Tulp rood/wit van de BCD3000 moet gaan?
                En dat de 2 maal Jack naar de XLR AUX op de Clubmate moet gaan?
                Met de laatste twijfel ik, want ik zou denken dat de actieve Clubmate ook gekoppeld moet worden aan de BCD3000 met Tulp rood/wit met een verloopplug o.i.d.

Alvast bedankt!
                Last edited by deSuperDave; Tuesday-16-08-2011, 12:30.

Comment

Laten we de volgorde van signalen eens benoemen in de richting waar ze naartoe gaan. ;) Dat spreekt een stukje makkelijker, ook in verloopjes en voorkomt verwarring.

Alles op een rijtje:
                  BCD3000: tulp outputs
                  P-1200: XLR/6.35mm jack in/thru
                  Clubmate 15: tulp of XLR/jack input, XLR output

Wat mij het handigste lijkt:

BCD 3000 <-> Club mate 15: met een stereo tulp-tulp kabeltje, naar de tulp input
                  Club mate 15 <-> P-1200: met een dubbele XLR-XLR kabel, via de aux output van de Club Mate

Wat je nodig hebt:
                  1x simpel tulp-tulp kabeltje, rood+wit (of zwart+rood, what ever ;))
                  2x CAB901 XLR-kabel in de lengte die je maar wilt.

Duud'lijk zo? ;)

Comment

Perfect Rick!
                    Alles doet 't... Super!

Bedankt

Comment

Working...
                    X