Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker EV ZX3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker EV ZX3

Hallo,

Ik ben opzoek naar een versterker voor de EV ZX3 600watt later ook voor meerdere speakers gaan gebruiken waarschijnlijk.
    Nou had ik me oog laten vallen op de Crown XLS1200,Crest CPX 2600 en de EV Q66II..
    Mijn budget is dan ook rond de €550,-, heeft iemand ervaring met deze versterkers, of adviseer een andere versterker.

Groet
    Kai
    Last edited by Kaii; Tuesday-01-03-2011, 21:00.

We hebben wel een q44 van ev en een s1200 van dynacord ( exact de zelfde als een q66 ) en hebben hier erg goede ervaringen mee. Geven netjes hun vermogen af en klinken ook erg netjes. Enigste nadeel wat wij vinden is dat het 3 he hoog is en dat de ev versterker zijn volume regeling achterop heeft.

Verder gewoon erg goede versterkers.

Met crown heb ik zelf geen ervaringen.

Comment

De S1200 zit weer buiten ons budget, helaas.

Comment

Ik zouw eens kijken naar de American Audio V4001 deze levert 2x660 watt rms 8 ohm.
        American audio is op zich ook goede kwaliteit.

Comment

Alleen vindt ik dat Crown en EV niet met American Audio te vergelijken zijn.

Met de Crown XSL1200 heb ik ervaringen, maar dat is ook vrij kort. Je zet ze aan, stelt zo nodig wat in en ze doen het perfect. Ook de klank is goed!

Comment

Bedankt voor uw reactie Walter. Verders nog iemand een reactie?
            Last edited by Kaii; Wednesday-02-03-2011, 15:52.

Comment

QSC GX7 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Deze misschien? Is licht en heeft genoeg vermogen @ 8 ohm...

Heb zelf de gx3 en ben daar zeer tevreden over, werkt helemaal top.

Comment

Je zou eens kunnen gaan kijken bij Yamaha http://nl.yamaha.com/nl/products/proaudio/power-amps/ of wat ook zeker een aanrader is voor die prijs..ligt net iets boven de kwaliteiten van Crest en Crown, maar prijstechnisch ongeveer gelijk en lekkere warme sound KIND http://www.kindaudio.com Wederom producten welke eigenlijk niet mogen ontbreken in een webshop ;) lol

Comment

Working...
                X