Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke speakers/boxen voor 400 euro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke speakers/boxen voor 400 euro

Welke spaekers,boxen zijn goed genoeg voor een drive in show,feest van rond de 100 personen?
    Ons buget is maximaal €170,- per spaeker, box.
    en voor een set €400,- (het liefst inc. versterker,kabels)

MVG Bram.

Met dit budget, nieuw, gaat dat redelijk lastig worden. Dan ga je de 100 man niet redden. Een set TSX 15 met versterker zit al op 450 euro.

Ik heb mijn luidsprekersetje evt. nog wel te koop staan, deed ik meestal bruiloften e.d. mee. Ging prima. :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Met dit budget, nieuw, gaat dat redelijk lastig worden. Dan ga je de 100 man niet redden. Een set TSX 15 met versterker zit al op 450 euro.

Ik heb mijn luidsprekersetje evt. nog wel te koop staan, deed ik meestal bruiloften e.d. mee. Ging prima. :)
      Oke welken verkoopt U en voor hoevel euro ?

Comment

Zie dit topic.

Comment

En deze set speakers: http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

Comment

Een feest om iedereen in een straal van 2 meter rond de speaker schele koppijn te bezorgen en de rest van je bezoekers hoort niets. Nee, de MC10 kastjes zijn (zoals de beschrijving bij het artikel het ook vermeldt) niet geschikt voor +20 man.
            Voor 400 euro kun je het best proberen om een 2dehands luidspreker set te scoren. Spijtig genoeg is de PA markt net voorbij...

Comment

Voor 400 euro is denk ik die speaker set van rick het beste wat je kan krijgen voor je buget.
              En heb die gehoord klinken best netjes ga anders een luisteren bij rick.

Comment

2x behringer b212d /b212xl... Misschien ook wat, geschikt voor rond de 70 personen.

Comment

misschien even topic titel aanpassen: Speakers/boxen??

Comment

Topictitel aangepast. Topicstarter gaf een budget op van 400 euro inclusief accessoires, dat gaat zelfs met een set B215D's niet lukken helaas.

Comment

Misschien 2x 2dehands b1520 pro's? (gaat hard zat voor 100 personen).
                      En als je achter een t.amp gooit blijf je misschien nog binnen budget.

Comment

Met alleen 2x een b1520 pro is het nog heel krap aan hoor.

Wij hebben ook nog 1 verdwaald setje 1520 met de 1800 subs

Als we allebei optimaal versterken met een actieve crosover dan doen wij er een 100 a 120 personen mee maar echt niet meer.

Wil je voor 400 euro 100 man bespelen dat het fatsoenlijk is zou ok zeggen ga op marktplaats of dergelijke site's kijken. Nieuw gaat dan gewoon niet lukken.

Comment

heb jij ook de pro serie dan? ik heb zelf ook 2x b1520 pro's en 2x b1800x pro's en daarmee verzorg ik feesten met 250+ man.

(die subjes mogen wel 1000 watt hebben ;), en de topjes kunnen ook wel 550 watt hebben)

Comment

Originally posted by StijnS View Post
                            Een feest om iedereen in een straal van 2 meter rond de speaker schele koppijn te bezorgen en de rest van je bezoekers hoort niets. Nee, de MC10 kastjes zijn (zoals de beschrijving bij het artikel het ook vermeldt) niet geschikt voor +20 man.
                            Voor 400 euro kun je het best proberen om een 2dehands luidspreker set te scoren. Spijtig genoeg is de PA markt net voorbij...
                            Die set heb ik gehad. VRESELIJK! Als je 3 tot 4 meter rond de speaker staat ben je drie dagen lang doof! (ook op laag volume!)

Comment

Ja. Wij hebben ook de pro serie. Voor sub staat er een paladium 2000 achter voor hoog een omnitronic 1500. Dit zijn versterkers die we anders toch niet zo vaak gebruiken. Mar er staan er ook wel eens andere achter. De sub is trouwens met 2 samen gebrugd op de paladium ivm vermogen. Hier doen wij zeker niet 250 man mee! Dan word het al een ad_system spectra sp 10 die bestaat uit 2x een dubbele 18 inch en 2x een dubbele 10 inch. Natuurlijk kan ik met de behringer nog wel veel meer maar wat houd ik dan over aan geluid niveau en kwaliteit? Dus Nope max 100 a hooguit 150 man zeker niet meer. Die subs houden het anders al helemaal niet meer bij die dragen gewoon niet voldoende. Ik wil je wel eens een house feest of iets dergelijks zien doen voor 250 man dan komt er toch ergens iets flink tekort.

Comment

Working...
                              X