Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer XL1600 probleem met kanalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer XL1600 probleem met kanalen

Hallo,
    Hierbij een vraagje m.b.t. mijn niet goed functionerende Behringer XL1600 mixer.
    Het probleem is als volgt;

Een paar kanalen op de mixer vallen soms uit tijdens gebruik. Wanneer ik hard op de mic tik, erin schreeuw, of de phantom power aan en uit zet, dan hoor ik een harde tik en werkt het kanaal weer.

Heeft iemand hier ervaring mee en enig idee over een oplossing?

Alvast bedankt voor de moeite.

Als je nog garantie heb zouw ik hem terug sturen.

Comment

Bedankt voor de reactie; helaas heb ik geen garantie meer dus terug sturen zit er niet in. Iemand anders nog suggesties?

Comment

werkt het kanaal niet in het begin, of als je er hard door schreeuwt?

Comment

Ga heel je mixer lang en kijk wat niet reageert.

Microfoon kabel goed?
          Gain staat wat omhoog?
          Mute staat niet aan?

Comment

misschien komt het omdat je in het rood had gedraait. Geeft hij dan als een kanaal het niet doet ook op de vu meter geen signaal? Of daar wel? Zo ja ligt het warschijnlijk aan de ouput kabel, of als dat niet zo is op de input kabel.

Comment

Originally posted by daank View Post
              Wanneer ik hard op de mic tik, erin schreeuw, of de phantom power aan en uit zet, dan hoor ik een harde tik en werkt het kanaal weer.
              Is het niet gewoon je Microfoon?
              en is Je nooit geleerd om de phantom power nooit in en of uit te schakelen terwijl de microfoon nog op het kanaal staat aan gesloten kan voor veel microfoons het einde bepalen

maar ik denk dat je per kanaal even alle inputs moet na kijken zowel XLR als Jack en ook met meerdere rand apparatuur (microfoon, en line apperatuur) maar ook even de uitgangen perkanaal te testen, headphones, aux, en main
              Last edited by JONKIE_NL; Sunday-10-04-2011, 03:53.

Comment

Working...
              X