Announcement

Collapse
No announcement yet.

vision acoustics / Panama Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vision acoustics / Panama Amsterdam

Kent iemand het merk Vision Acoustics?

Verzorg binnenkort de techniek voor een band in Panama (Amsterdam) en ken de set die zij hebben nog niet..

Iemand ooit eerder in panama ingeprikt daar? met een pop/coverband?
    Moet zeggen, speakers zien er trendy uit...maar dat doet me dan ook niet zoveel, ik luister met mijn oren, niet met mijn ogen;)

Ken het merk ook niet...ziet er inderdaad trendy uit, maar praktisch zeker niet, als ik de afmetingen en rondingen zie..totaal niet geschikt voor rental o.i.
    Is naar horen zeggen alleen geschikt voor dance en niet echt voor de normale muziek...echter heb ik het zelf nog nooit gehoord, dus kan dit niet beoordelen. Als ik naar de waarden kijk van een dubbele 18" met een max spel van 139dB vind ik dat niet erg veel, dit halen wij nagenoeg met een enkele 18"frontloaded sub vanaf >30hz.
    Deze set is alleen geschikt voor dance, zo presenteerd de ontwerper van deze speaker zich ook. http://www.visionacoustics.nl

Comment

Vision Acoustics is een nieuw merk, gebouwd door een geluidsbedrijf. Op een ander forum is de ontwikkeling en de bouw hiervan zeer uitgebreid te volgen geweest.
      Naar het schijnt klinkt het zeer goed. ( Helaas heb ik het zelf nog niet kunnen horen).

Als je contact met hun opneemt zullen ze je zeer waarschijnlijk alles over hun systeem in Panama willen vertellen.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
        Vision Acoustics is een nieuw merk, gebouwd door een geluidsbedrijf. Op een ander forum is de ontwikkeling en de bouw hiervan zeer uitgebreid te volgen geweest.
        Naar het schijnt klinkt het zeer goed. ( Helaas heb ik het zelf nog niet kunnen horen).

Als je contact met hun opneemt zullen ze je zeer waarschijnlijk alles over hun systeem in Panama willen vertellen.
        heb t gelezen inderdaad.. thnx

Comment

inderdaad even op het forum zoeken van de concurent, de man hierachter is bezig met meer dan alleen dit ;)
          Last edited by radioactivediscoshow; Wednesday-13-04-2011, 16:20.

Comment

Originally posted by frank19782011 View Post
            Ken het merk ook niet...ziet er inderdaad trendy uit, maar praktisch zeker niet, als ik de afmetingen en rondingen zie..totaal niet geschikt voor rental o.i.
            Is naar horen zeggen alleen geschikt voor dance en niet echt voor de normale muziek...echter heb ik het zelf nog nooit gehoord, dus kan dit niet beoordelen. Als ik naar de waarden kijk van een dubbele 18" met een max spel van 139dB vind ik dat niet erg veel, dit halen wij nagenoeg met een enkele 18"frontloaded sub vanaf >30hz.
            Deze set is alleen geschikt voor dance, zo presenteerd de ontwerper van deze speaker zich ook. http://www.visionacoustics.nl
            Laat ik nou de ontwerper zijn van alle systemen.:D
            Het systeem zoals bij Panama staat is zeker niet alleen geschikt voor dance, het streven was een systeem te ontwikkelen dat geschikt is voor iedere muzieksoort en het is een understatement als ik zeg dat dit ook het geval is. Dit systeem is ook helemaal niet bedoelt voor rental, alleen al het ontbreken van handgrepen zou het een nachtmerrie maken hier keer op keer mee op pad te moeten gaan. Voor rental is er een complete lijn ontworpen, inclusief twee line-array's. Alle systemen hebben een trendy design maar de geluidskwaliteit en gebruiksgemak hebben absoluut prioriteit.
            De dubbel 18" sub zoals in Panama is technisch gelijk aan de X218, dit zijn echt beesten van subs, ik vraag me dan ook echt af welke enkel 18" sub nagenoeg dezelfde specs zou halen.
            Laten we maar eens afwachten wat de bevindingen zijn van kw showtechniek.

Comment

Kijk aan daar hebben we de ontwerper...heel mooi en rechtstreeks reactie. Ja hebt het nog nooit gehoord, daarom kan en zeg ik er ook niet veel over..zijn de specs..free space of half space?? moeten we maar eens naar panama gaan...wellicht een tippie..om de site aan te passen. De sugesstie wordt een beetje gewekt dat het alleen voor dance geschikt is...tenminste bij mij, wellicht dat er dan meer systemen over de "bank"gaan. Dank voor de verduidelijking en ben erg benieuwd...

Comment

Working...
              X