Announcement

Collapse
No announcement yet.

rammel mackie srm 1801

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry maar het is een standaard kwaal in actieve subwoofers. Bij mijn db technologies sub 15's staan de ventilatoren te rammelen eveneens bij de RCF subs. Hout kan ook nog eens resoneren (budget kasten zijn vaak slecht gedempt).

Comment

Gelukkig, ben ik niet de enigste....

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
        Nou onze dubbel 18's en enkel 15's kunnen ook aardig tekeer gaan maar ze rammelen niet. Het enige wat storend geluid veroorzaakt is de (eraf) schuivende (en vallende) top speaker...
        Spanband ;)

Wij zetten onze subs met toppen altijd vast met een spanband als er geen paaltje tussen staat.

Onze subs rammelen geen van allen. Hooguit de wat oudere wieltjes die eronder zitten. Rammelt de sub wel dan terug of fixen maar zoals al gezegt als ik gerammel wil kocht ik wel een rammelaar.

Ook onze actieve dva s09 subs rammelen geen van beide.

Comment

Hoeveel belast je ze dan?

Comment

De dva s09?

Plank gas :D

Er draaien ook wel eens andere dj's over en dan vraag ik me soms zelfs af of het rode limit / proces lampje nog wel kan knipperen en zelfs dan rammelen ze niet.

Hier zit een 1000 rms versterker in en geeft een peak belasting van 2000 watt.

We zetten dan wel altijd de remfunctie op de wieltjes anders willen die soms rammelen. Maar zoals al gezegt de subs zelf rammelen niet!

Comment

Okej, heb het ook nog nooit bij die gehoort ja.

Maar budget kasten, Behringer, Dap, enz. (en mackie ook wel) willen nog wel eens rammelen bij een lekker volume. Je kan ze terug sturen maar dan krijg je 9 van de 10 keer hem terug dat hij gewoon goed is. Hij rammelt dan wel maar op 3 meter hoor je dat al niet meer.

Comment

ik heb inmiddels 2 van die rammel bakken moet maar snel gaan sparen voor een paar goede subs ik had de kwaliteit standaard van mackie hoger in geschat in mijn oefen ruimte hangen 2 mackies uit het jaar 1922 (beetje overdreven) maar echt heel oud en die gaan echt knal hard en die rammelen niet die probeer ik elke avond op te blazen is me nog niet gelukt(oren wel goed gelukt) ik ben er klaar mee

Comment

Hu? Ga jij express je speakers opblazen?

Comment

Denk persoonlijk dat het dan eerder aan jou ligt dan het materiaal als ik je post zo lees.

Je weet ook zeker dat het de speakers zijn en niet de ondergrond of onderdelen er omheen die de rammel veroorzaken?
                    Ik dacht een tijdje terug dat mijn speaker in mijn auto kapot wat.. tot ik de cd's uit het zijvak haalde en er geen gekraak meer was....

Comment

Ik heb 4 mackie 18" subs in de verhuur en er wordt echt niet voorzichtig mee gedaan, maar ik heb in de afgelopen 5 jaar maar 1x eentje te laten repareren, maar wat wil je ook als hij doordrenkt van bier vol stond te stampen....

Comment

Waar test je ze? Ik dacht eerst bij mijn behringer b212d dat ze ook rammelden, bleek de truss te zijn die tegen mekaar rammelde... :P

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                          Hu? Ga jij express je speakers opblazen?
                          zijn 25 jaar oud ik denk dat ze niet kapot kunnen anders waren ze det al geweest denk ik

Comment

natuurlijk het licht vast aan mij ik kan heus wel horen of er een paal rammelt of de speaker zelf zassie. kom anders zelf even luisteren je hebt het zo druk je bent vast wel een keertje bij me in de buurt

Comment

Working...
                            X