Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe toppen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je bedoelt op het hoofdpodium? Een beetje van alles wat.

Comment

ik had precies dezelfde plannen mc12 en dan nog uitbreiden, toen werd me gezecht dat ik beter toppen van behringer b212d kon kopen en daarna nog een sub behringer b1500d

Comment

In plaats van mc-12: ja dan doe je daar beter aan. Maar het ging hier om X-12, en dat is een heel stuk beter.

Comment

Tot op heden nog niks aangeschaft, ik spaar nu door tot de dB technologies F12. Tot de tijd dat ik deze heb draai ik door met mijn eigen set of huur ik iets bij.

Comment

Even mijn eigen topic omhoog halen.

Mijn keuze is nu veranderd ik zit nu te twijfelen tussen de volgende toppen:
            Krachtige 12 inch actieve luidspreker met een ingebouwde Digipro versterker van 400 Watt RMS. De dB Technologies Flexsys F 12 haalt een geluidsdruk van maximaal 127 dB en heeft een frequentiebereik van 65 tot 20.000 Hz.

RCF presenteert met de HD 12-A luidspreker een erg krachtige luidspreker die het vooral als monitor goed doet. 600 Watt bi-amp digitaal versterkervermogen zorgt samen met een 12 inch woofer en 1 inch driver voor 130 dB SPL!

Welke zouden jullie mij aanraden dit is voor drive in werk, ik verkoop dan waarschijnlijk mijn hele set tegelijk en huur dan 2 actieve subs bij. Eventuele andere opties zijn ook welkom, budget is ongeveer 6-800 euro per top. (kan eventueel nog langer door sparen)

Over de dB technologies zijn veel positieve reacties te lezen, over de RCF HD nog helemaal niks.
            Last edited by DJordy; Sunday-18-03-2012, 17:49.

Comment

De RCF HD-serie is dan ook behoorlijk nieuw. Aan de hand van de specs moeten het prima toppen zijn, ze zullen op de Messe te zien zijn.

We hebben ze wel al op voorraad, dus je kunt ze altijd eens komen beluisteren.

Comment

Hallo iedereen,

De aanschaf van de toppen wordt nu wel heel interessant omdat er aanstaande woensdag 7,5% korting is.

Nu nog de vraag zijn er vergelijkbare toppen zoals de F12?

Deze zou ik dan bestellen met de 2 bij passende hoezen.

Comment

Working...
                X