Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakerset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speakerset

Ik ben op zoek naar goeie DJ/Studiomonitoren( een setje van 2) om aan te sluiten op mijn American Audio VMS4. Mijn budget ligt tussen de 200 en 300 euro.
    Ik draai voornamelijk house/tech-house/techno en ik wil de monitoren gaan gebruiken om mee te mixen en voor bijv. huiskamerfeestjes. Voor de rest moeten daar natuurlijk ook kabels bij en dan zijn de beste denk ik wel 2x XLR kabel?

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Bij voorbaat dank,

Misha

Als het meer voor DJ-toepassingen is zou ik monitoren nemen met een 8 inch woofer. De Samson Resolv A8 monitoren vallen precies binnen je budget en ik vind ze er persoonlijk nog netjes uitzien ook.

Met twee Procab CAB901 3 meter kabels er bij kom je uit op een bedrag van € 310.86.

Koop je ze met onze open dag, dan kom je uit op een bedrag van € 287.31. :)

Comment

Geldt die korting ook als je online besteld? Want ik woon in Amsterdam, wat vrij ver is van de Baxshop!

Comment

Yes, korting geldt ook online. Je maakt dan alleen geen kans op de leuke prijzen en goodies die we die dag weggeven. ;)

Comment

Korting geld dus ook als je online besteld. (maar naar de opendag komen is natuurlijk leuker)

Edit: Rick was me alweer voor......

Comment

Working...
          X