Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakerhoes en subwoofer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speakerhoes en subwoofer.

Ik heb nou al 2 jaar mijn Behringer topjes en ik vind het maar eens tijd om ze met een hoes te gaan vervoeren, zeker omdat ik ze nu in de aanhanger ga vervoeren. Het zijn de Behringer Eurolive B212A.

Heeft iemand enig idee welke hoezen ik nodig heb? Het liefste is het gewoon een hoes die er simpel vanaf te halen is, zonder moeilijk te gaan doen.. Eventueel een hoes, waarmee de speaker ook buiten in de regen kan staan, mag ook...

En tenslot. Ik wil over een redelijke tijd toch een subwoofer gaan aanschaffen, alleen ik heb echt géén idee welke. Mijn voorkeur gaat uit om er eerst eentje te nemen, en daarna een 2e erbij te kopen. Één grote pré is dat de sub niet al te zwaar weegt / onhandig is. Dit omdat ik regelmatig zelf de shows opbouw.

Bevalt die berhinger top ? Zo ja; dan zou ik een bijpassende behringer eurolive sub nemen. Subs zijn toch meestal vrij zwaar, wil je echt licht gewicht dan kom je al snel in een heel ander budget-segment uit.

Zijn er geen standaard hoezen voor die toppen?

Comment

Zoals ik weet zijn er geen hoezen speciaal voor Behringer, vandaar dat ik het hier vraag.

De toppen bevallen me voor nu prima. Ze doen wat ze horen te doen. Dus ik denk dat ik naar de Behringer 15 inch sub actief moet gaan kijken?

Comment

Patrick (citybeatz) heeft pas gave hoezen op maat laten maken voor zijn toppen. Die zien er goed en gaaf uit, je zou het aan hem kunnen vragen...

Comment

Ik denk dat anders een setje TIR 12 hoezen ook wel zou passen.

Comment

Ik heb ondertussen een speakerflightcase gekocht voor de toppen. En qua subwoofer is het een dB Technologies SUB05 geworden.

Ook heb ik een American Audio SAT-1 tussen paal d'r bij besteld. Alleen het valt me op, dat tussen de sub en de verdikking van de tussenpaal een cm of 3/4 zit, dus hij staat dan een beetje te wankelen. Klopt dit? Dat het zo is, of doe ik iets verkeerd..? En hoe zou ik 't kunnen oplossen, want nu zitten er 2 papiertjes tussen, niet echt een mooie oplossing.

Comment

Ik zat pas te kijken naar hoezen voor mn rcf esw1018, een concurent kon deze leveren voor 60 euro ex btw. volgendsmij had jij die site ook al gezien.

Comment

Working...
              X