Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe mixer!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe mixer!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe mixer voor mijn DJ set.
    Heb nu nog een klein P.A. mixertje maar wil hier vanaf.
    De mixer moet aan de volgende eisen voldoen:
    - Minimaal 4 line-ingangen
    - 2 microfoon xlr-ingangen
    - XLR-uitgangen voor speakers

Ook wil ik binnenkort 2 Pioneer CDJ-900 gaan halen dus dat moet een mooi setje worden! Voor de mixer wil ik niet al te veel geld uitgeven (c.a. €400,=)

Ik hoop dat dit haalbaar is voor dit bedrag. Alvast bedankt!

Groet,
    Niels

Hmmm

De enigste die ik je voor dit geld zou kunnen aanraden is eigenlijk de reloop rmx 40 dsp

Ik heb er zelf nog niet mee gewerkt maar voldoet wel zoon beetje aan al je eisen en de reactie's die ik erover heb gehoord zijn eigenlijk voornamelijk positief. Zo ie zo maakt reloop wel mooie degelijke producten voor het geld.

Dus misschien is dit de mixer die je zoekt.

Comment

of een ddm4000 mischien
      heeft 2 mic inputs,
      xlr uit +sub met build in crossover
      heeft vele leuke opties zoals: sampler, efx, midi, meerdere freq. kill opties, en heeft 4x line/phono-line in, booth out,
      en dat alles voor onder de 300euro

Comment

Bedankt voor jullie snelle reactie.
        Ik heb ook nog even op internet zitten zoeken en kwam uit bij de:
        American Audio MX-1400 DSP (http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/amer...t-details.html)
        Misschien iemand ervaring met deze mixer?

Comment

Ook wil ik binnenkort 2 Pioneer CDJ-900 gaan halen dus dat moet een mooi setje worden! Voor de mixer wil ik niet al te veel geld uitgeven (c.a. €400,=)
          Een setje spelers van dit formaat verdient naar mijn idee ook een mixer van een even zo goed kaliber. ;)

Een Pioneer DJM 700 zou hier niet verkeerd tussen staan.

Wil je iets dat hier wat op lijkt, dan kun je voor een Reloop RMX 40 gaan. Deze heeft ongeveer dezelfde indeling en wordt veel gebruikt als alternatief op Pioneer gear.

Comment

Working...
          X