Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCT TTS-28A subs, maar welke topspeakers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RCT TTS-28A subs, maar welke topspeakers?

Hallo iedereen,

ik zit eraan te denken om een eigen geluidssetje aan te schaffen, omdat ik tegenwoordig vaker eigen klusjes doe en ook wel eens eigen feestjes wil geven.

Ik had de RCT TTS-28A subjes in gedachten omdat deze lekker compact zijn en aardig wat kunnen leveren volgens de specs. Alleen de toppen uit diezelfde serie kunnen de subs niet bijhouden, zeker niet als ik met 2 tot 3 subs op 1 top ga spelen.

Ik vroeg me af of hier mensen zitten die ook draaien met een soortgelijke set en hoe deze het aangepakt hebben..

Grtzz, Malcolm

Heb de topictitel aangepast, er lopen al meerdere topics over 'geluidssetjes' en zo houden we de topics wat specifieker. :)
    Zo kunnen mensen met ervaring met de TTS-28A's ook vlugger je topic lezen en zul je misschien iets sneller antwoord krijgen.
    Last edited by Rick; Sunday-04-01-2009, 23:52.

Comment

De RCF TT 25 A actieve luidspreker houden deze sub wel in toom hoor. Echter doe je er wel verstandig aan als je er 3 per kant laat spelen om er 2 toppen op te plaatsen om het contrast in evenwicht te houden. Anders doven de 3 subs inderdaad je topkast.

Ik heb ze beide al is mogen beluisteren en ik ben er helemaal verliefd op :D

Comment

hmm oke! Als het dit setje wordt wordt het waarschijnlijk 2xsub en 1xtop per kant. Hebben jullie deze ook in de showroom staan om te beluisteren evt.?

gr malcolm

Comment

Als je het snel wilt weten kun je het beste even een belletje doen. :) De heren die achter de telefoons zitten kunnen dat zo voor je navragen.

Comment

Working...
          X