Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe DJ Hoofdtelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe DJ Hoofdtelefoon

Beste luitjes van het forum,

Tja, ik heb dus een tijdje terug een Reloop RHP10 aangeschaft, en ja vond het een fijne hoofdtelefoon, alleen toen ik de kussens wou vervangen voor de kussens die over je oren zaten, vroeg ik me echt af waarom ze erbij zaten. Nadat ik ze erop heb gezet, zat het binnenste stuk plastic tegen mijn oren aan wat na 5 minuten toch best zeer ging doen. Afijn, ik heb dus de kussens die OP je oren zaten er maar weer terug opgezet.

Afgelopen feestje vond ik hem wat losjes zitten, nadat ik 'knak' hoorde. Na het feest even goed bekeken, en bleek hij dus compleet aan 1 zijde was afgebroken (waar de 2 schroefjes zitten). Mocht hem terugsturen naar Reloop, maar zat dan mooi zonder koptelefoon. Gelijmd, en nu afgelopen weekend brak de andere kant af. Nu net gelijmd, maar vind het niet zo professioneel om met een gelijmde hoofdtelefoon rond te lopen!

Ik zoek dus, een hoofdtelefoon die erg degelijk is. Ben erg weg van de HDJ2000 maar deze is ver over budget voor een hoofdtelefoon, heb ongeveer 100 - 150 euro over voor een hoofdtelefoon. Hij moet stevig zijn, er zeer goed en strak uit zien en het geluid moet goed zijn, ook qua bass. De Reloop begon te kraken bij maar een beetje bass.

Zijn er mensen die aanraders hebben? Goedkoop alternatief voor bijvoorbeeld de HDJ2000?

Ik hoor het wel.

Vincent

Ook van Pioneer, de hdj 1000? Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt een goede koptelefoon te zijn voor de dj's die veel bas nodig hebben...:)

Comment

De HD 25 van Sennheisser. Prima geluid, zit uitstekend en niet kapot te krijgen.

Comment

Voor 2 tientjes meer heb ik misschien wel over voor een Pioneer HDJ1000. Is deze heel veel beter dan de koptelefoons die jullie al noemde? Lees ook dat de HDJ1000 veel constructieprobleempjes heeft. Nu zijn er 3 types. De zwarte (Limited edition), de goude, ook een limited, en de zilvere van 2 tientjes goedkoper. Zit hier nog verschil tussen qua constructie? De limited edition helemaal van alu/metaal ipv de plastic delen?

Vincent

Comment

Working...
        X