Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citronic speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hou je van kleurtjes? Fostex PM 0.4N. :)

En anders heeft KRK nog hele leuke monitoren in verschillende kleurtjes.

Verder valt het me hier toevallig erg op dat er veel spelfouten gemaakt worden en ik vermoed dat het met name te maken heeft met posts vanaf smartphones. Probeer je posts even globaal na te lezen voordat je ze plaatst, is een beetje storend zo. ;)

Comment

Rick, Neem aan dat dat onder ander op mij slaat? Bezoek het forum inderdaad regelmatig vanaf mijn telefoon en dan is het nog wel eens lastig om alles goed en juist te type in zon mini tekst vakje, maar ik zal erop letten.

GRasing, Ben je er al achter welke speakers het waren en waarom wil je per se die?

Comment

Ik heb gemaild naar hun. En ze hebben inderdaad de woofers vervangen, ze hebben er speakers van JBL in gezet. Geeft daarom erg goed geluid.

Over Cerwin Vega, waar bestel ik die producten? Ik zag dat Amazon.com die dingen verkoopt, maar bezorgen die ook in Nederland?? Als die niet gaan ga ik voor KRK, goedkoop en goed geluid!!

Comment

Is de Behringer EUROLIVE B208D wat? En hoeveel mensen kan ik daar mee berijken??

Behringer B208D koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Is de Behringer EUROLIVE B208D wat?
            Dat ligt er aan wat je er van verwacht.

We krijgen regelmatig de vraag op het forum, zeker bij luidsprekers 'is dit wat?'. Daar kunnen we zonder achtergrondinformatie niets mee.

Even de B208D in een notendop:
            - klein actief kastje
            - 8 inch woofer
            - plastic behuizing

Toepassingsmogelijkheden:
            - DJ-monitor
            - kleine presentatie-luidspreker
            - kleine PA-luidspreker
            - klein topkastje

Hoeveel mensen je er mee aankan:
            Volledig afhankelijk van je toepassing. Er komt aardig wat geluid uit, tot 20 man op vol volume. Bij spraak zit je aan 50 man. Bij achtergrondmuziek 30 man. Even grof gezegd.

Je moet hem dus niet meenemen naar een redelijk feestje voor een klas, of een verjaardag. Daar is hij niet voor gebouwd.

Zoek je een luidspreker die aardig tekeer kan gaan voor een feest á 75 man, dan moet je denken aan een fullrange kast met 15 inch woofer in een segment boven de instapmodellen. Sla het liefst de MC- TSX- en DX-modellen over als je een compact systeem wilt dat erg leuk klinkt. Maar dan moet je ook enigszins in de buidel tasten.

Comment

Working...
            X