Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

...

Ik heb de Dap RX-12 gisteravond besteld. ben benieuwd!
    Wat me wel opviel is dat de heel heel zwaar waren, das niet erg, ze komen toch op een vaste plaats te staan...

Comment

Originally posted by Rick View Post
      We hebben ze allebei op voorraad staan
      Ik denk dat ze net voor mij verkocht waren want na dat ik ze heb besteld zijn ze niet meer op vooraad, dus ik denk dat ik een week kan wachten :(

Comment

Als jij ze besteld hebt, is het mogelijk dat ze voor jou gereserveerd zijn. Als je in de loop der dag geen verzendbevestiging krijgt is iemand je voor geweest waarschijnlijk. ;)

Comment

Ik hoop dat ze gereserveerd voor mij zijn!

Comment

Dat word volgensmij een week wachten! :(

Comment

ik moet ook niet zo ongeduldig zijn. jullie zijn je afspraak nagekomen de speakers komen waarschijnlijk morgen! geweldig bax!

Comment

denk ik athans aangezien ik zonet een pakketbon heb gekregen, ze zullen dan morgen wel verzonden worden!

Comment

of heeft de pakbon niets te maken met de verzending?

Comment

De pakbon is meer een product voor de werknemers in het magazijn. Die moeten vervolgens de producten uit jouw bestelling gaan pakken.

In het algemeen geldt dat wanneer jij je pakbon in je mailbox krijgt, je bestelling meestal een paar uurtjes later compleet is.

Je pakbon is gister-ochtend vroeg afgedrukt dus is één van de eersten geweest om te gaan pakken in het magazijn. Die is dus gisteren verzonden en kun je vandaag verwachten. Wel is het mogelijk dat het om meerdere colli gaat omdat er luidsprekers bij zitten.

Comment

Suppper bax-shop! maar wat is colli? ik ben niet zo thuis in dit soort dingen :D
                      wel een geweldig support hier! hier ga ik nog meer spul kopen. ik heb veel dingen via het internet besteld maar nog nooit zon vriendelijke klantenservice/forum meegemaakt! ik heb al google 1+ gegeven!
                      Dus wat is colli precies?

Comment

colli betekent simpel gezegd dat je meerdere pakketten in 1 zending hebt. ;)

Comment

Oke, ik snap t, meestal zit t spul in 1 doos bijmekaar. maar omdat het nu te groot word word het dus in meerdere pakketten gedaan, oke! dankje

Comment

We zullen zien of t vandaag nog komt, ik blijf wel thuis om de paketten aantenemen desnoods. want donderdag gaan we naar ons andere huis. (ook in lemmer) dus tsja dan word het lastig

Comment

Zo net uitgepakt! geweldig! wel jammer dat er in 1 een deukje zit in de grill. maar niet hinderlijk geloof ik supper! had aleen te track en trace mail niet ontvangen.

Comment

Hier hebben we meer opmerkingen over ontvangen, daar gaan we achteraan.

Comment

Working...
                                X