Heb je ook foto vind ik altijd wel leuk.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PA set
Collapse
X
-
Van de deuk of van de kabel, de deuk is der namelijk al uit,
ik heb van een staaldraadje een haakje gemaakt, die door t schuim gestoken achter de grill, toen hoorde ik Ploing... en de grill was helemaal in topvorm zonder dan ook 1 deukje! supper! tevens heb ik de versterker skytec spl1000 bijna helemaal open. 3kwart om precies zijn... en geen kraakje of niets in die speakers. deze kunnen werkelijk wel wat hebben hoor!
Comment
-
Originally posted by djtommie View PostIk bedoel van de speakers.
Toen ik mijn dap rx 12 binnen kreef +- een half jaar jaar geleden had ik ook een deuk in het rooster heb het er presies uit zelfde als jij er uitgehaald met ene haakje.
Ik vind t mooie dingen hoor! je ken de grill er ook heel makkelijk voor weg halen. je moet m naar links schuiven en dan rechts plopt die los. Echt makkelijk! wat een woofer zit er in man!
Comment
-
ergens kom je op het punt dat bepaalde speakers niet meer het niveau leveren als jij het wil. hou me niet vast aan de volgende getallen, maar stel dat die dapjes geluid kunnen geven voor 100man, en je krijgt steeds vaker feesten voor 200 man, dan zul je toch niet met dezelfde blijven zitten.
Comment
-
Je speakers kan je overigens ook kapot krijgen zonder dat de clip lamp opligt hoor. Stel je hebt een versterker van 500 watt. en een speakertje van 100 watt. Ga je over die 100, dan zal je speaker gaan vervormen en ''opblazen'' maar de clip lamp zal nog niet gaan branden. De clip lamp gaat pas branden als de versterker het moeilijk heeft...
Comment
-
Originally posted by Dj-Walter View PostGa je over die 100, dan zal je speaker gaan vervormen en ''opblazen'' maar de clip lamp zal nog niet gaan branden.
Maar je hebt wel een punt. Gelukkig beseffen de meeste wel dan een vervormd geluid nooit goed kan zijn, niet voor je apparatuur en niet voor je oren.
Comment
Comment