Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je ook foto vind ik altijd wel leuk.

Comment

Van de deuk of van de kabel, de deuk is der namelijk al uit,
      ik heb van een staaldraadje een haakje gemaakt, die door t schuim gestoken achter de grill, toen hoorde ik Ploing... en de grill was helemaal in topvorm zonder dan ook 1 deukje! supper! tevens heb ik de versterker skytec spl1000 bijna helemaal open. 3kwart om precies zijn... en geen kraakje of niets in die speakers. deze kunnen werkelijk wel wat hebben hoor!

Comment

Ik bedoel van de speakers.
        Toen ik mijn dap rx 12 binnen kreef +- een half jaar jaar geleden had ik ook een deuk in het rooster heb het er presies uit zelfde als jij er uitgehaald met ene haakje.

Comment

Originally posted by djtommie View Post
          Ik bedoel van de speakers.
          Toen ik mijn dap rx 12 binnen kreef +- een half jaar jaar geleden had ik ook een deuk in het rooster heb het er presies uit zelfde als jij er uitgehaald met ene haakje.
          Jij heb ze ook?
          Ik vind t mooie dingen hoor! je ken de grill er ook heel makkelijk voor weg halen. je moet m naar links schuiven en dan rechts plopt die los. Echt makkelijk! wat een woofer zit er in man!

Comment

Ik heb ze niet meer.

Comment

Waarom niet, voldeden ze niet meer ofzo, ik vind ze wel goed....;)

Comment

ergens kom je op het punt dat bepaalde speakers niet meer het niveau leveren als jij het wil. hou me niet vast aan de volgende getallen, maar stel dat die dapjes geluid kunnen geven voor 100man, en je krijgt steeds vaker feesten voor 200 man, dan zul je toch niet met dezelfde blijven zitten.

Comment

Nee klolpt natuurlijk!
                  Maar ik zit nog in de beginnersfase :D

Comment

Ik heb nog een oud JVC hifi setje, hij staat in de garage, maar die speakers zijn zo goed als verrot... zou ik de MC-8 erop kunnen aansluiten? Op de kast zelf staat 4-16Ω, en op de speakers staat 35 watt
                    Dus wat kan ik doen?

Comment

Kan maar ik zouw het niet doen.
                      Een hifi versterker kan je niet zien of je clip en kans dat je alles kapot maak.

Comment

Dat maakt niet uit, die speakers die er nu op hangen doen het ook gewoon, hifi gaat automatisch zachter ;)
                        Ik heb zelf de MC-8 ook gehad, je zal ze er prima aan kunnen hangen!

Comment

Oke dan zal ik ze binnenkort bestellen

Comment

Je speakers kan je overigens ook kapot krijgen zonder dat de clip lamp opligt hoor. Stel je hebt een versterker van 500 watt. en een speakertje van 100 watt. Ga je over die 100, dan zal je speaker gaan vervormen en ''opblazen'' maar de clip lamp zal nog niet gaan branden. De clip lamp gaat pas branden als de versterker het moeilijk heeft...

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                              Ga je over die 100, dan zal je speaker gaan vervormen en ''opblazen'' maar de clip lamp zal nog niet gaan branden.
                              Je kan niet zo stellig zeggen 'ga je over die 100W', er zit best wat marge in de cijfertjes en de merken verschillen ook nogal. 500W Behringer is een heel stuk minder dan 300W Crown.

Maar je hebt wel een punt. Gelukkig beseffen de meeste wel dan een vervormd geluid nooit goed kan zijn, niet voor je apparatuur en niet voor je oren.

Comment

Maar 35 watt moet toch kunnen?

Comment

Working...
                                X